Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Świat Hoteli dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania hoteli niezależnych, a także sieciowych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Świat Hoteli – czasopismo hotelarzy serdecznie zaprasza do współpracy dostawców – firmy, którym zależy przede wszystkim na precyzyjnym dotarciu z ofertą produktów lub usług do bezpośrednich odbiorców. Są nimi: właściciele niezależni, inwestorzy, prezesi i dyrektorzy sieci, kupcy, a także inni, wyłącznie decyzyjni przedstawiciele branży HoReCa. W NAJSZERSZYM Z MOŻLIWYCH ZASIĘGÓW w Polsce.
Nowy Świat Hoteli to wywiady z wybitnymi przedstawicielami branży:
- Ewą Gawron, dyrektor sprzedaży i marketingu; Mirosławem Gackowskim, dyrektorem generalnym oraz Maciejem Majewskim, szefem kuchni Hotelu Verte, Warsaw, Autograph Collection;
- Joanną Chwastek-Plutą, dyrektor Mercure Kraków Fabryczna City;
- Adamem Zieniukiem-Gąsiorowskim z Grupy PHH.
W numerze znajdą Państwo także case study i komentarze dotyczące rozwiązań na rosnące ceny energii. Poza tym także relacje z otwarć nowych hoteli.
W tym numerze także artykuły naszych ekspertów:
- ZARZĄDZANIE I MARKETING – Aneta Ykema, Marcin J. Podobas;
- TECHNIKA I WYPOSAŻENIE – Aneta Muller, Katarzyna Westrych-Pavy;
Świat Hoteli powstaje w firmie BROG B2B – media efektywnej komunikacji – u właściciela i wydawcy m.in. czasopism Nowości Gastronomiczne i Sweets & Coffee, portali branżowych Horecanet.pl, a także Petrolnet.pl oraz organizatora bezsprzecznie najważniejszych wydarzeń branżowych takich jak Food Business Forum, Forum Profit Hotel, Forum PetroTrend, a także Sweets & Coffee Forum.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.