Klasyczne Americano, a może jednak Caffe Mocha? Od kwietnia mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Gdańska, Gdyni, Bydgoszczy, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia i Szczecina będą mogli zamawiać napoje oraz jedzenie z oferty Starbucks za pośrednictwem Wolt.

Nasza współpraca z partnerami stale się rozwija. Powiększamy nasze portfolio, nie tylko o pojedynczą restaurację, ale także o całą sieć, co pozwala nam dostarczać jeszcze bardziej różnorodną ofertę. Dzięki współpracy z AmRest, operatorem m.in. marki Starbucks w Polsce, nasi klienci będą mogli skorzystać z usługi dowozu napojów i przekąsek z jednej z najpopularniejszych sieci kawiarni. Chcemy odpowiadać na różne gusta i potrzeby, między innymi poszerzając także ofertę śniadaniową – mówi Krzysztof Dłużniewski, marketing manager Wolt Polska.
Klienci chętnie korzystają z opcji śniadaniowych i ciepłych napojów w ofercie dowozowej. Jednocześnie coraz częściej zwracają uwagę na dostępność alternatyw wegańskich i wegetariańskich – w przypadku kawy, częściej stawiają na alternatywy mleka, takie jak napoje roślinne. Dlatego też istotne jest zapewnianie szerokiej oferty produktowej, odpowiadającej na aktualne zmiany przyzwyczajeń konsumenckich.
W ramach działań na rzecz rozszerzania menu naszych kawiarni o pozycje roślinne, od 3 stycznia 2023 roku, Starbucks w Polsce nie pobiera już opłat za roślinne alternatywy mleka. Dzięki temu nasi goście mogą wybrać odpowiedni dla siebie napój bez dodatkowych kosztów, także w kanale delivery – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Źródło: Starbucks
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.