Starbucks zachęca do korzystania z kubków wielokrotnego użytku

Udostępnij artykuł

W trosce o naszą planetę Starbucks od wielu lat wspiera postawy proekologiczne. Promując akcję Bring Your Own Tumbler marka zachęca swoich gości do ograniczania ilości odpadów i odwiedzania kawiarni z własnymi kubkami wielokrotnego użytku. Za każdy napój na wynos przygotowany w przyniesionym do kawiarni kubku goście Starbucks płacą 1 zł mniej.

Starbucks od początku swojej działalności w Polsce rozwija inicjatywę „Bring Your Own Tumbler” stworzoną, by ograniczać produkcję odpadów i edukować swoich sympatyków. Marka mając na uwadze środowisko naturalne, pragnie wspierać dobre praktyki wśród swoich gości. Dlatego każda osoba, która zamawia dowolny napój do własnego kubka, otrzymuje zawsze zniżkę w wysokości 1 zł. Oprócz tego – dolewkę wody filtrowanej całkowicie za darmo.

Zależy nam na tym, by dzięki inicjatywom takim jak „Z własnym kubkiem” przyczyniać się do edukowania społeczeństwa. Posiadać realny wpływ na otaczające nas środowisko. Nasi Goście nie kryją zadowolenia z faktu, że jako marka wspieramy ich starania o lepsze jutro. Każdy mały, indywidualny gest każdego z nas, jakim jest pojedyncze przyjście do kawiarni z własnym kubkiem, w sumie pozwala realnie zmniejszać ilość generowanych odpadówmówi Małgorzata Kamińska, Marketing Director Starbucks CEE.

Kampania „Bring Your Own Tumbler”

Kampania „Bring Your Own Tumbler”, tj.„Z własnym kubkiem”, trwa w Polsce od początku działalności Starbucks, czyli już ponad 13 lat. Przy zakupie ulubionej kawy warto skusić się i skosztować jej w wersji roślinnej, zamieniając mleko na ulubioną alternatywę roślinną (do wyboru napoje: kokosowy, owsiany, sojowy oraz migdałowy) lub wykończyć swój napój puszystą w pełni wegańską bitą śmietaną. Marka zachęca także do próbowania wegańskich nowości, dostępnych zarówno w ofercie napojów, jak i przekąsek. Starbucks systematycznie rozszerza menu o ofertę wegańską i wegetariańską. Tak aby każdy, niezależnie od preferowanej diety, mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Warto zaznaczyć, że użytkownicy programu lojalnościowego Starbucks Rewards mogą każdorazowo zamienić tradycyjne mleko na jego sojową alternatywę całkowicie za darmo. C, którzy po zebraniu 200 gwiazdek osiągną Złoty Status, mogą w ramach dodatku wybierać spośród wszystkich alternatyw mlecznych do swoich ulubionych napojów bez dodatkowych opłat.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec – kwiecień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Oferta sezonowa

Dla gości, którzy dopiero zastanawiają się nad zakupem własnego kubka wielokrotnego użytku lub poszukują nowych wzorów, Starbucks oferuje szeroki wybór kubków i akcesoriów. Wiosenna kolekcja jest pełna kolorów oraz żywych, energetycznych wzorów i naprawdę ma szansę zachwycić każdego! Limitowana oferta dostępna jest w  kawiarniach od marca. Goście mogą w niej znaleźć m.in. nowe kubki termiczne oraz kubki ceramiczne do delektowania się ulubionym ciepłym napojem w domu.

Dostępny jest również wachlarz różnorodnych rodzajów cold cups – idealnych do sezonowej oferty napojów mrożonych. Pojawił się nawet kubek wielokrotnego użytku do napojów z bitą śmietaną typu Frappuccino. Także innowacyjny tumbler z podwójną pokrywką – zarówno do zimnych, jak i ciepłych napojów. Energetyczne kolory i kwiatowe motywy to świetne dopełnienie wiosennego stylu połączone z proekologicznym działaniem. A dzięki szerokiemu wyborowi  produktów każdy z gości może wybrać najbardziej pasujący do siebie kubek, z którym będzie odwiedzał kawiarnie Starbucks.  Warto jednak jak najszybciej zapoznać się z kolekcją – wiosennych produktów zostało już niewiele! Dla tych, którym nie uda się zdobyć akcesoriów z marcowej oferty Starbucks ma dobrą wiadomość. Pod koniec kwietnia pojawi się nowa, letnia kolekcja kubków, idealna również dla osób szykujących się do wakacyjnych wojaży.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 25.04.2022
Aktualizacja: 25.04.2022