Targi EuroGastro i WorldHotel 2020 jednak przeniesione na inny termin

Udostępnij artykuł
Organizatorzy 24. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2020 i 13. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2020 zdecydowali o przeniesieniu terminu tych wydarzeń, zaplanowanych na 25-27 marca br. Szczegóły zostaną podane do końca tygodnia.

Komunikat Organizatorów:

Szanowni Państwo,

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną i rozprzestrzenianiem się koronawirusa (SARS-Cov-2), oraz aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, apelem Pana Premiera Mateusza Morawieckiego, a także Wojewody Mazowieckiego Pana Konstantego Radziwiłła do organizatorów imprez o „przełożenie terminu imprez, w których bierze udział większa liczba osób” podjęliśmy trudną decyzję o przeniesieniu 24. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2020 oraz 13. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2020 na inny termin (szczegóły podamy do końca tygodnia).

Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że o przeniesienie wydarzenia apelowała również znaczna część Wystawców.

Zaistniała sytuacja okazała się wyzwaniem dla nas wszystkich – organizatorów, Wystawców, jak i Odwiedzających, którzy już zaplanowali swoją wizytę na targach. Jednak bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników jest i będzie dla nas najwyższym priorytetem.

W obliczu wyższych i niezależnych od nas okoliczności sytuacja stała się na tyle poważna, że decyzja o przesunięciu terminu Targów jest, na chwilę obecną, najlepszym z możliwych rozwiązań.

Tym bardziej chcemy podziękować za liczne głosy zrozumienia i wsparcia. Jesteśmy przekonani, że w obliczu aktualnej sytuacji i wynikającego z niej potencjalnego zagrożenia zdrowia publicznego jest to jedyna możliwa decyzja.

Przepraszamy za niedogodności związane z przesunięciem terminu Targów. Mamy nadzieję, że decyzja ta spotka się z Państwa zrozumieniem.

Jednocześnie informujemy, że zakupione bilety będą automatycznie obowiązywać w nowej dacie.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,
Zarząd MT Targi Polska

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 10.03.2020
Aktualizacja: 10.03.2020