Thai Wok kontynuuje kampanię “Nic do ukrycia”

Udostępnij artykuł

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii „Nic do ukrycia”, sieć restauracji Thai Wok ogłasza jej powrót. Kampania, która zdobyła uznanie zarówno wśród stałych klientów, jak i nowych gości, ponownie pojawi się w największych polskich miastach, podkreślając niezachwianą wiarę marki w transparentność i jakość swoich dań. 

W zeszłym roku marka Thai Wok zaprezentowała się w sposób nieszablonowy, przepoławiając opakowanie swojego flagowego pad thaia. Ta nietypowa kreacja, która zaintrygowała konsumentów, połączona została z jasnym i bezpośrednim przekazem – „Nic do ukrycia”. Kampanię można było zaobserwować we wszystkich centrach handlowych, na wielkim ekranie multimedialnym w samym centrum Warszawy, na tyłach warszawskich autobusów, w tramwajach i wielu różnych nośnikach w całej Polsce. 

Agnieszka Szczepek, Head of Marketing Thai Wok, z mówi o sukcesie kampanii:  Przepołowiony pad thai, który prezentujemy, stanowi metaforę naszej filozofii – niczego nie ukrywamy, bo nie mamy czego się wstydzić. Nasze dania są przygotowywane ze świeżych składników. Nietypowa forma kampanii przyciągnęła uwagę szerokiego grona odbiorców i zapewniła nam duże zasięgi w całym kraju. Dzięki autentyczności przekazu, udało nam się nawiązać bliższą relację z naszymi klientami, budując jednocześnie ich zaufanie i lojalność. Kluczowym elementem sukcesu kampanii był również specjalny kod promocyjny, który pozwolił nam na dokładne monitorowanie wyników oraz mierzalności kampanii. Analizując zebrane dane, zauważyliśmy znaczący wzrost liczby odwiedzin w naszych restauracjach. To dowód na to, że nasza strategia była skuteczna, a przekaz kampanii trafił w potrzeby i oczekiwania klientów. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna odsłona kampanii „Nic do ukrycia” będzie jeszcze większym sukcesem i pozwoli nam na dalszy rozwój oraz umacnianie naszej pozycji na rynku.


Nie ma żadnych tajemnic

Główna kreacja przepołowionego pad thaia ma na celu dosłowne “odsłonięcie” najbardziej rozpoznawalnego dania Thai Woka i zademonstrowanie, że marka nie ma żadnych tajemnic. Zwracają też uwagę na cechy wyróżniające Thai Woka na tle konkurencji, czyli codzienne dostawy świeżych składników czy otwarty model kuchni, gdzie kucharze gotują na oczach klientów. W ten sposób firma stawia na przejrzystość i szczerość w relacji z klientami, co jest niezbędne w dzisiejszym świecie gastronomii, gdzie zaufanie i jakość odgrywają kluczową rolę w wyborze restauracji przez konsumentów. 

Sieć ponownie skupia się na największych miastach Polski z naciskiem na nośniki w centrach handlowych, w których znajdują się restauracje sieci takich jak: Warszawa, Wrocław, Poznań, Łódź, czy Gdańsk.  
 
Kampania „Nic do ukrycia” rozpoczęła się w czerwcu, a wraz z nią na Dworcu Centralnym oraz przy głównym wejściu do Westfield Arkadia pojawił się niekonwencjonalny nośnik promocji – spot w formie hologramu 3D, który doskonale współgra z filozofią marki i przesłaniem kampanii. Ta zaawansowana technologicznie forma przekazu nie tylko przyciągnęła uwagę przechodniów, lecz również podkreśliła unikalność strategii Thai Wok, koncentrującej się na klarownym przekazie swoich wartości i oferty. 

Działania digitalowe promujące kampanię są skoncentrowane również na mediach społecznościowych, gdzie marka aktywnie angażuje swoich klientów w interaktywne i kreatywne formy komunikacji. Pod koniec wakacji, kampania będzie miała swoje apogeum podczas specjalnego wydarzenia z udziałem influencerów, którzy wezmą udział w promocji kampanii “Nic do ukrycia”.  

Rabat 10% na wszystkie dania

Kampania ma na celu nie tylko umocnienie wizerunku Thai Wok jako lidera wśród restauracji z kuchnią azjatycką, ale także zwiększenie sprzedaży i ruchu w lokalach. W ramach kampanii marka ponownie oferuje specjalny rabat w wysokości 10% na wszystkie dania, co ma na celu przyciągnięcie jeszcze większej liczby gości i umożliwienie im doświadczenia azjatyckiej kuchni w przystępnej cenie. 

Powrót kampanii „Nic do ukrycia” to kolejny krok w strategii marketingowej Thai Wok, który potwierdza determinację marki do podnoszenia standardów w branży gastronomicznej. Kampania potrwa do 30 września 2024 roku i warto zaznaczyć, że jest to największa akcja promocyjna  w historii marki Thai Wok, za którą stoi wewnętrzny dział marketingu. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: Thai Wok

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.


 

Autor: Horecanet
Opublikowano: 25.06.2024
Aktualizacja: 25.06.2024