Od 1 października 2022 roku nowym szefem polskiego rynku zostanie Tomasz Rogacz, który dotychczas pełnił funkcję Senior Director Restaurant Development. Z kolei Adam Pieńkowski, który od sześciu lat zarządzał firmą, awansuje do struktur globalnych. Obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy.

Tomasz Rogacz związany jest z McDonald’s od 2001 roku. Rozpoczął pracę w restauracji McDonald’s, a następnie awansował na kolejne stanowiska w strukturach firmy. W 2011 roku dołączył do McDonald’s Serbia jako Market Manager. W latach 2014-2021 był dyrektorem generalnym organizacji w Czechach i na Słowacji. Pod kierownictwem Tomasza Rogacza restauracje na tych rynkach osiągnęły rekordowe wyniki sprzedaży, a także przeszły przez proces modernizacji.
Po 10 latach pracy za granicą, Tomasz wrócił do Polski i objął stanowisko Senior Director Restaurant Development. Był odpowiedzialny za działy: operacyjny, franczyzy, rozwoju biznesu i technologii. 1 października rozpocznie nowy rozdział w karierze związany z kierowaniem i rozwojem McDonald’s w Polsce.
Adam Pieńkowski, dotychczasowy dyrektor generalny rynku, awansował w strukturach globalnych marki. Obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy w centrali McDonald’s w Chicago. W ciągu sześciu lat na stanowisku dyrektora generalnego w Polsce, Adam znacząco zmodernizował restauracje. Wraz z zespołem wprowadził rozwiązania digitalowe wspierające doświadczenia gości. Mimo licznych wyzwań, w tym czasie sprzedaż na rynku polskim wzrosła prawie dwukrotnie. A liczba restauracji powiększyła się o 130 lokali przekraczając pół tysiąca.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.