Tomasz Rogacz nowym dyrektorem generalnym McDonald’s Polska

Udostępnij artykuł

Od 1 października 2022 roku nowym szefem polskiego rynku zostanie Tomasz Rogacz, który dotychczas pełnił funkcję Senior Director Restaurant Development. Z kolei Adam Pieńkowski, który od sześciu lat zarządzał firmą, awansuje do struktur globalnych. Obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy.

tomasz rogacz mcdonalds polska

Tomasz Rogacz związany jest z McDonald’s od 2001 roku. Rozpoczął pracę w restauracji McDonald’s, a następnie awansował na kolejne stanowiska w strukturach firmy. W 2011 roku dołączył do McDonald’s Serbia jako Market Manager. W latach 2014-2021 był dyrektorem generalnym organizacji w Czechach i na Słowacji. Pod kierownictwem Tomasza Rogacza restauracje na tych rynkach osiągnęły rekordowe wyniki sprzedaży, a także przeszły przez proces modernizacji.

Po 10 latach pracy za granicą, Tomasz wrócił do Polski i objął stanowisko Senior Director Restaurant Development. Był odpowiedzialny za działy: operacyjny, franczyzy, rozwoju biznesu i technologii.  1 października rozpocznie nowy rozdział w karierze związany z kierowaniem i rozwojem McDonald’s w Polsce.

Adam Pieńkowski, dotychczasowy dyrektor generalny rynku, awansował w strukturach globalnych marki. Obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy w centrali McDonald’s w Chicago. W ciągu sześciu lat na stanowisku dyrektora generalnego w Polsce, Adam znacząco zmodernizował restauracje. Wraz z zespołem wprowadził rozwiązania digitalowe wspierające doświadczenia gości. Mimo licznych wyzwań, w tym czasie sprzedaż na rynku polskim wzrosła prawie dwukrotnie. A liczba restauracji powiększyła się o 130 lokali przekraczając pół tysiąca.

Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 01.09.2022
Aktualizacja: 01.09.2022