Tomasz Sokołowski, Perino: ważny jest element stabilności, który zapewniamy

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2024] W ciągu całej działalności Perino wypracowaliśmy odpowiednie modele obsługi poszczególnych grup klientów, których z roku na rok przybywa i co bardzo nas cieszy. To udowadnia, jak ważna jest codzienna praca na rzecz utrzymania wysokiej jakości produktów i dobrych relacji z naszymi odbiorcami – mówi w komentarzu do specjalnego wydania „Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024” Tomasz Sokołowski, prezes zarządu Perino.

Tomasz Sokołowski, Perino

Firma stale się rozwija: inwestujemy w narzędzia do zarządzania produkcją, logistyką i sprzedażą, usprawniamy procesy, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów. W czasach dynamicznych zmian cen i dużej rotacji pracowników sektora gastronomii, dla każdego szefa kuchni ważny jest element stabilności, który my zapewniamy. Nasze produkty są niezmiennie tej samej, wysokiej jakości, co po raz kolejny potwierdza nadanie nam najwyżej noty BRC i IFS Food. Utrzymanie standardów, stabilność cen, sprawna obsługa klienta i fachowe doradztwo jest tym, co decyduje o wyborze Perino jako dostawcy świeżych, głęboko mrożonych makaronów.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Rok 2024 prawdopodobnie będzie kolejnym, trudnym okresem pod względem wysokości kosztów, dlatego optymalizujemy nasze procesy, aby nie wpływały znacząco na dynamikę zmiany cen. Chcemy utrzymać stabilność oferty i jednocześnie zachować jej różnorodność.

Aktualna sytuacja ekonomiczna wywoła dynamiczne zmiany na rynku dostawców HoReCa. Wielu z nich prawdopodobnie zrezygnuje z produktów jakościowych na rzecz tańszych zamienników, a skutkiem będzie odpływ klientów. Jeśli ktoś idzie do restauracji, oczekuje przede wszystkim potrawy innej, niż może przygotować w domu i za to chce płacić. Jeśli wyjdzie zawiedziony, poszuka innego miejsca spełniającego jego oczekiwania. Takie decyzje będą ostatecznie wpływać na to, kto utrzyma się w branży.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.04.2024
Aktualizacja: 03.04.2024