Warsaw Marriott Hotel: Mariusz Paszkiel dyrektorem operacyjnym, Katarzyna Krasuska dyrektorem sprzedaży

Udostępnij artykuł
[HOT NEWS – PREMIERA U NAS] Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i marketingu warszawskiego hotelu Marriott, Mariusz Paszkiel awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego. Będzie odpowiedzialny za kluczowe działy obiektu. Natomiast Katarzyna Krasuska przejęła jego obowiązki i będzie zarządzała całym działem sprzedaży w Warsaw Marriott Hotel. Do tej pory była odpowiedzialna za dział sprzedaży proaktywnej. Jej funkcję przejął natomiast Radosław Soliński, pełniący do tej pory rolę menadżera w rezerwacji grupowej działu sprzedaży.
Mariusz Paszkiel i Katarzyna Krasuska

Mariusz Paszkiel z rynkiem hotelarskim związany jest od 1998 roku. Pierwsze doświadczenie to dział bankietów hotelu Victoria, ale większość jego kariery związana jest z działem sprzedaży. Początkowo w Sofitel Victoria, a następnie w hotelu Marriott w Warszawie. Po pięciu latach pracy w dziale sprzedaży i marketingu postanowił objąć stanowisko dyrektora sprzedaży w Hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej. Pod koniec 2014 roku wrócił ponownie do warszawskiego Marriotta, ale tym razem już na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu, będąc zarazem pierwszym Polakiem pełniącym tak ważną funkcję w firmie.

PRZECZYTAJ TAKŻE
>> Zmiany w dziale gastronomii warszawskiego Marriotta <<

Katarzyna Krasuska pracę w warszawskim hotelu Marriott rozpoczęła wraz z jego otwarciem, czyli 30 lat temu. Na początku na stanowisku hostessy, później była asystentką zarządu. Następnie trafiła do departamentu eventów, potem do działu sprzedaży. W 2013 objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w Warszawianka Hotel Convention Center, a następnie Account Managera Group & Leisure w regionalnym biurze sprzedaży Starwood Hotels & Resorts. W 2014 roku wróciła do warszawskiego Marriotta na stanowiska dyrektora sprzedaży i była odpowiedzialna za sprzedaż proaktywną, natomiast teraz, przejmuje w zarządzanie cały dział sprzedaż hotelu.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Radosław Soliński z hotelem Marriott związany jest od 2017 roku gdzie rozpoczynał na stanowisku Sales Executive w dziale rezerwacji grupowej. Swoją przygodę rozpoczął w 2005 roku warszawskim hotelu Rialto. Później współpracował z takimi obiektami jak Holiday Inn Warsaw Jozefow, DoubleTree by Hilton Wawer, Novotel Warszawa Airport, Nosalowy Dwór Resort & Spa, a także Radisson Blu Sobieski. Bogate doświadczenie sprzedażowe, zaangażowanie w pracę oraz osiągnięte wyniki umożliwiły mu awans na stanowisko managera i obecnie będzie odpowiadał za kluczowy dział sprzedaży w hotelu, czyli dział sprzedaży proaktywnej.

Radosław Soliński

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.