Z tradycją w nowoczesność. Społem stawia na zmywarki Winterhalter

Udostępnij artykuł

Dewizowe sklepy Pewex, kultowe buty Relax, guma balonowa Donald czy pralka Frania to marki, które każdemu urodzonemu przed 1990 rokiem bez wątpienia utkwiły w pamięci. Choć upłynęło już wiele lat, wspominamy je z dużą dozą sentymentu, mimo iż mało kto chciałby do tamtych czasów wrócić. Tymczasem prawdziwą ikoną, która nieprzerwalnie już od ponad 100 lat aktywnie uczestniczy w codzienności Polaków jest marka Społem.

Solidne zaplecze to już tradycja

Przeciętny dorosły Polak, zapytany o skojarzenia z marką Społem, przeniósłby się oczyma wyobraźni do wielobranżowego sklepu o wspomnianej nazwie. Być może pomyślałby o metalowych koszykach czy też ekspedientkach w białych fartuszkach. Może przypomniałyby mu się naczynia z napisem “Społem”, z których korzystał w szkolnej stołówce lub barze mlecznym. Tymczasem marka nie ogranicza swojej działalności tylko do sklepów wielobranżowych, którym obecnie nadano elegancki kształt, ale również prowadzi sieć dobrze prosperujących kawiarni, restauracji i barów. Na liście sukcesów Społem nie brakuje też ciastkarni i piekarni, czyli regularnych zakładów produkcyjnych. Gdzie zatem leży klucz do powodzenia biznesu?

Najważniejsze niewidoczne dla oczu – mocne zaplecze to podstawa

Jedną z kluczowych zmiennych wpływających na rozwój biznesu jest jakość używanych narzędzi. Społem od lat dba o solidne wyposażenie zaplecza. Być może dlatego postanowiła zainwestować w prawdziwą perełkę. Cichą bohaterkę zaplecza, która jest niezbędnym i pożądanym elementem wyposażenia każdej restauracji, cukierni, piekarni, czy punktu gastronomicznego. O czym mowa? Oczywiście o zmywarce! Firma Społem, chcąc zapewnić swoim klientom najwyższej klasy higienę, postawiła na jakość i zainteresowała się zmywarkami przemysłowymi marki Winterhalter. Marcin Jankowski, współwłaściciel firmy Megast – wieloletniego, autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego firmy Winterhalter – wyjaśnia, że marka Społem zainwestowała w sprzęt intuicyjny w obsłudze, o długiej żywotności i niskich kosztach eksploatacyjnych oraz bardzo łatwy w czyszczeniu.

Jako partner marki Winterhalter, służymy pomocą nie tylko przy instalacji zakupionego sprzętu. Również zapewniamy najwyższą jakość usług nawet po dokonaniu zakupu. Nasi szybko dostępni serwisanci dbają o zachowawczą konserwację sprzętu i chętnie służą pomocądodaje pan Marcin Jankowski.

Takie informacje mogą tylko cieszyć.

Jak się wyposażysz – takie korzyści osiągniesz

Ostatnio instalacja wyżej wspomnianych zmywarek przemysłowych marki Winterhalter, odbyła się w dwóch punktach firmy Społem w Białej Podlaskiej: Restauracji Stylowa oraz w Zakładzie Piekarsko-Ciastkarskim. Ktoś słusznie zauważy, że oczekiwania i potrzeby sprzętowe restauracji różnią się zapewne od potrzeb i oczekiwań zakładu produkcyjnego. Zgadza się – ale to nie kłopot. Jedną z zalet marki Winterhalter jest indywidualne podejście do każdego klienta i jego potrzeb oraz oferta różnorodnych i wielofunkcyjnych urządzeń. Klientów – niczym magnes – przyciąga fakt, że rozwiązania dopasowywane są indywidualnie do bardzo konkretnej sytuacji. Także wymagań i preferencji nabywcy oraz specyfiki miejsca, które jest wyposażane.

Wszystko zostaje idealnie dostosowane do dostępnej przestrzeni oraz rodzaju naczyń, które będą zmywane. Można by rzec, że zmywarki Winterhalter zamawia się niczym ubrania u dobrego krawca. W rozmiarach S, M, L, XL – odpowiednio skrojone na miarę. W ofercie znajdziemy zmywarki podblatowe, kapturowe, do garnków i przyrządów kuchennych, czy z transportem taśmowym i koszowym, a także pełną obsługę techniczną. Ponadto, preparaty, z których korzysta firma działają bakterio i wirusobójczo, co pozwala być zupełnie spokojnymi o nasze zdrowie. W rozmowie z panem Eugeniuszem Mazurem – prezesem Społem w Białej Podlaskiej, dowiadujemy się co kierowało firmą przy wyborze marki Winterhalter.

Zdecydowaliśmy się na zakup tych konkretnych zmywarek, ponieważ zdajemy sobie sprawę z faktu, iż za sukcesem każdej dobrej restauracji stoi dobrze wyposażone zaplecze. Jesteśmy przekonani, że inwestując w naszych punktach w sprzęt najwyższej jakości, nie tylko poprawiamy warunki i wydajność pracy naszych pracowników, ale również dbamy o komfort naszych gości i klientów, a tym samym rozwijamy naszą firmę. Chcemy dostarczać produkty najwyższej jakości, z zachowaniem bezpieczeństwa i w możliwie krótkim czasietwierdzi prezes Spółdzielni Społem.

Obawa przed kosztami? – niech się zmywa!

Wysokiej klasy sprzęt zmywający to jednak wydatek, na który nie zawsze można sobie od razu pozwolić. Do tych, którzy chcą stworzyć mocne zaplecze dla swojego biznesu i cieszyć się oszczędnością czasu, pieniędzy i energii, marka Winterhalter kieruje oryginalną i atrakcyjną usługę wynajmu zmywarek gastronomicznych, czyli sprzętu niezbędnego również w Twojej restauracji, kawiarni, czy zakładzie produkcyjnym. Brak konieczności zakupu sprzętu, a jedynie wynajem na elastycznych zasadach, to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chwilowo nie planują dodatkowo większych inwestycji, bo są np. dopiero na etapie zakładania swojej działalności. Wszelkie odpowiedzi na pytania o najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb,  znajdziesz  na  stronie: wynajmijzmywarke.pl.

Czy warto zadbać o solidne narzędzia do biznesu? Pewnie, że tak! Pozwólmy mu – niech rośnie jak na drożdżach!

Tekst powstał we współpracy z Winterhalter.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.07.2022
Aktualizacja: 27.07.2022