Zawieszona kawa – inicjatywa dobro & dobro ma już 7 lat

Udostępnij artykuł

„Zawieszona Kawa” to akcja zapoczątkowana przez sieć, która powstała od najmniejszej kawiarni w Polsce. W jej ramach klienci lokali początkowo mogli zapłacić za kawę dla potrzebujących w  trudnej sytuacji materialnej. Przez wiele lat inicjatywa ta wielokrotnie ewoluowała – najpierw kawę zostawiano w prezencie dla uchodźców z Ukrainy, a dziś klienci mają możliwość jej zawieszenia dla dowolnej osoby – przyjaciela, mamy lub partnera.

Historia marki dobro&dobro cafe rozpoczęła się w lutym 2016 roku, kiedy Inna i Oleg Yarowy otworzyli najmniejszą, liczącą zaledwie sześć metrów kwadratowych kawiarnię w Polsce.
Dziś, w jej portfolio znajduje się 17 lokali działających w ośmiu miastach w Polsce i w Czechach. Dobro&dobro cafe poza zapoczątkowaniem „Zawieszonej Kawy”, zorganizowało szereg akcji pomocowych tj. dedykowane potrzebującym zwierzętom „Zwierzowtorki” czy „Flat White dla Sophii”, której celem było wsparcie chorej na SMA dziewczynki. Aktywnie angażowała się też
w działania charytatywne skierowane do uchodźców z Ukrainy po wybuchu wojny, współpracowała
z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, a także wspierała inicjatywę „Święta bez taty”.

28 lutego sieć dobro&dobro cafe obchodziła swoje 7 urodziny.

Źródło: dobro & dobro cafe

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 06.03.2023
Aktualizacja: 06.03.2023