Krystyna Wróblewska panelistką XIII Forum Profit Hotel 2018

Udostępnij artykuł
Założycielka startupu VacationClub, pochodząca z rodziny hotelarskiej i od lat aktywnie uczestnicząca w biznesie rodzinnym – Zdrojowa Invest & Hotels Krystyna Wróblewska weźmie udział w dyskusji pt.: „Hotelarstwo 2.0 – koncepty, technologie, relacje” podczas XIII Forum Profit Hotel 2018. Tegoroczna edycja odbędzie się już 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel. Organizatorem jest czasopismo Świat Hoteli.

Krystyna Wróblewska jest kreatorką nowego podejścia do rynku wynajmu apartamentów wakacyjnych, które zrodziło się podczas licznych podróży. Stworzyła koncept VacationClub, który na tle powszechnych platform rezerwacyjnych i apartamentowych wyróżnia się ofertą nowoczesnych apartamentów połączonych z bezpłatnym dostępem do usług w Hotelowym Standardzie dla wszystkich gości – m.in. pościeli i ręczników hotelowych, bezpłatnego dostępu do usług spa w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach (aquapark, baseny, łaźnie, sauny, jacuzzi), siłowni, Kids Clubów oraz opcji wykupienia wyżywienia w hotelowych restauracjach.

Od trzech lat VacationClub zarządza apartamentami prywatnych właścicieli położonymi w różnych lokalizacjach w nadbałtyckich kurortach. To łącznie ponad 750 miejsc noclegowych, które zlokalizowane są na Pomorzu Zachodnim: w Kołobrzegu, Świnoujściu i Mielnie.

Z wykształcenia adwokat. Skończyła prawo na Uniwersytecie Warszawskim oraz ekonomię w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie jest miłośniczką podróży i odkrywania nowych miejscówek. Odwiedziła do tej pory 54 kraje, jednak jej największą miłością jest rodzinny Kołobrzeg.

W dyskusji panelowej po wystąpieniu Karoliny Borkowskiej-Bylickiej i Pawła Bylickiego z agencji Public Dialog wezmą udział także: Maciej Gaczorek, właściciel, główny architekt Kahl-Gaczorek, prokurent Invest Nosalowy Dwór; Tomasz Schweda, dyrektor operacyjny Mercure Kraków Stare Miasto oraz Marcin Szymfel, zastępca dyrektora generalnego, dyrektor sprzedaży i marketingu InterContinental Warszawa.

Wszystkich właścicieli / dyrektorów hoteli i obiektów hotelowych, którzy jeszcze chcieliby dołączyć do naszego wydarzenia, informujemy, że aktualnie przysługuje mogą skorzystać ze specjalnej oferty KARTA WSTĘPU HOTELARZA – w cenie 490 PLN + VAT! Obejmuje: całodzienny udział w Forum, dyskusjach panelowych i kuluarowych; spotkania z dostawcami, lunch w hotelowej restauracji Lilla Veneda; udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 oraz Supplier of the Year 2018, napoje i przekąski przez cały dzień. Uwaga liczba miejsc ograniczona!

XIII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie hotelarzy. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele reprezentujący hotele i obiekty noclegowe w osobach: właścicieli, dyrektorów hoteli i obiektów niezależnych; prezesów, członków zarządów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, produktów, usług i zaopatrzenia dla hoteli oraz gastronomii.  

Organizator:
BROG B2B – MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca m.in.  czasopism ŚWIAT HOTELI, NOWOŚCI GASTRONOMICZNE oraz portalu HORECANET.PL

Uczestnictwo w wydarzeniu zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy dotyczącej wyłącznie sprawdzonych sposobów na rozwój biznesu i wymianą doświadczeń
● dyskusje z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą w sekcji wystawienniczej
● lunch w restauracji Warsaw Marriott Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Profit Hotel Awards 2018 i Supplier of the Year 2018
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień, niespodzianki

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
664 463 096, 22 290 66 11
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.11.2018
Aktualizacja: 28.11.2018