W Białymstoku ruszy Mercure. Inwestorem – właściciel Hotelu Royal

Udostępnij nas na:
Orbis zawarł umowę franczyzy z lokalnym partnerem i inwestorem City Interhotels na hotel Mercure w Białymstoku (92 pokoje), który otworzy się w pierwszej połowie 2020 roku. Obiekt, który jest w budowie, znajduje się w zielonej części miasta, przy ulicy Hetmańskiej 50, 600 m od centrum handlowego oraz w pobliżu dworca kolejowego.
od lewej: Marek Piotrowski, prezes zarządu City Interhotels, Dominik Sołtysik, członek zarząd Orbis,
Yury Mikhaliou, wiceprezes zarządu City Interhotels, Monika Bocian, radca prawny Grupy Orbis i Accor Europa Wschodnia, Ireneusz Węgłowski, wiceprezes zarządu Orbis, Frank Reul, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor Europa Wschodnia, Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie

– Mercure Białystok – po hotelu Royal – będzie naszym drugim adresem w mieście. Jesteśmy hotelarzami, mamy doświadczenie w branży, ambicje i wiemy do czego dążymy. Ne ukrywam, że w aktualnej sytuacji rynkowej dobra lokalizacja, przemyślany projekt wnętrz czy wysoka jakość materiałów wykończeniowych nie są wystarczające, aby odnieść sukces w hotelarstwie. Mercure jest silną i rozpoznawalną marką, i właśnie takiej marki hotelowej potrzebował ten projekt. Mercure Białystok będzie idealnym miejscem dla osób podróżujących przede wszystkim służbowo. Wierzymy, że goście docenią standard hotelu, jakość oferowanych usług oraz świetną lokalizację – wyjaśnia Marek Piotrowski, współinwestor i prezes MEP-POL.

Mercure Białystok zapewni gościom komfort oraz oryginalny wystrój wnętrz, charakterystyczny dla tej marki. Do dyspozycji gości będzie również nowoczesna powierzchnia konferencyjna, strefa fitness oraz restauracja Winestone.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Białystok, który niebawem będzie mógł korzystać z potencjału projektu infrastrukturalnego Rail Baltica, jest jednym z najbardziej przyjaznych miast dla biznesu w Polsce – otwartym na ludzi i innowacje oraz oferującym atrakcje dla turystów.  Wybór dobrze znanej i lubianej marki Mercure z pewnością pomoże inwestorowi w osiągnięciu wysokiej pozycji rynkowej i przyciągnięciu klientów korporacyjnych, których będzie coraz więcej w tym mieście – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Grupie Orbis i Accor na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Sieć Mercure to znane i rozpoznawalne na całym świecie hotele grupy Accor kategorii średniej (midscale). Pod marka Mercure działa obecnie ponad 790 hoteli w 61 krajach na całym świecie. Każdy hotel Mercure jest inny i inspirowany lokalną kulturą. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej łącząca siłę międzynarodowej sieci i doświadczenie z wysoką jakością typową dla hoteli zintegrowanych z lokalną społecznością.

W Polsce działa 21 hoteli Mercure, a kolejne pięć otworzy się do końca 2022 roku. Mercure Białystok będzie drugim hotelem marek grupy Accor w tym mieście, po hotelu marki ibis Styles.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.