14 lutego najchętniej zamawiamy sushi

Udostępnij artykuł

Wyniki przeprowadzanych w ostatnich latach ankiet nie pozostawiają złudzeń – z roku na rok coraz więcej Polaków obchodzi Walentynki.  Przekłada się to na wzmożony popyt na zamawianie jedzenia z dostawą do domu, dla restauratorów stanowiąc kolejną po Nowym Roku szansę na zwiększone obroty w biznesie. Jak policzył Stuart, 14 lutego klienci najchętniej sięgają po sushi, a punkty gastronomiczne, które je oferują, odnotowują tego dnia popyt nawet o 95 proc. wyższy w stosunku do średniej liczby zamówień zrealizowanych w inne dni.

Chętnie zamawiamy sushi w Walentynki

Szukając dań na walentynkową kolację, bardzo często sięgamy do oferty barów i restauracji z sushi. Składaniu zamówień sprzyja również fakt, że niewiele osób potrafi zrobić sushi samodzielnie. Święta okolicznościowe w połączeniu z szybkimi dostawami to również okazja do dodatkowego, solidnego zarobku dla kurierów. W dni takie, jak Walentynki najbardziej aktywni kurierzy mogą zarobić nawet trzy razy więcej niż w „standardowe” dni. 

W obliczu chudnących portfeli Polaków i groźby kryzysu gospodarczego, wielu restauratorów zastanawia się, czy świąteczne dni takie jak Walentynki i w tym roku przyciągną rzesze chętnych. Eksperci Stuart przekonują, że popyt na zamówienia 14 lutego będzie wysoki, a świadczą o tym dobre wyniki zamówień zrealizowanych w Sylwestra i Nowy Rok.

Ostatnie dwa dni grudnia były dla nas czasem aktywnej pracy, której efekty okazały się bardzo zadowalające. Podczas tych dwóch dni, ponad 74 proc. dostaw dostarczono do klientów w mniej niż 30 minut od chwili zamówienia. W samym tylko Nowym Roku nasi kurierzy dowieźli niemal o połowę więcej zamówień niż zazwyczaj, pomimo krótszych godzin pracy naszych partnerów – wskazuje Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart. Wyniki to zasługa kurierów, którzy tylko 30 i 31 grudnia przejechali aż 16 600 kilometrów. To bardzo obiecujące dane, szczególnie w perspektywie zbliżających się Walentynek.

Źródło: Stuart

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 10.02.2023
Aktualizacja: 14.02.2023