16 października startuje jubileuszowy Restaurant Week

Już za kilkanaście dni rozpocznie się największy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week. Bierze w nim udział rekordowa liczba restauracji, bo niemalże 400 z 15 polskich regionów. . Na gości czeka trzydaniowe menu – przystawka, danie główne, deser – i koktajl od sponsorów wydarzenia, wszystko w festiwalowej cenie 49 zł za osobę. Jesienna edycja Festiwalu potrwa do 31 października. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony www.restaurantweek.pl. Nasze media – Nowości Gastronomiczne oraz portal Horecanet.pl – już po raz kolejny objęły patronat medialny nad wydarzeniem.
5 lat Restaurant Week – czas podsumowań

W tym roku Restaurant Week świętuje swoje pięciolecie. Pierwsza, warszawska edycja odbyła się w 2014 roku. Od tego czasu Festiwal stał się największym i najpopularniejszym wydarzeniem kulinarnym w Polsce, a także jednym z dwóch największych na świecie. Restaurant Week zgromadził dotąd 700 tys. gości, zaserwowano blisko 2 mln dań!

Na gości czeka popisowe menu niemalże czterystu restauracji, oferujących ulubione przez Polaków smaki – włoskie, azjatyckie, meksykańskie, greckie czy rodzime polskie, w tym specjały regionalne. Trzydaniowe doświadczenie może być w wersji mięsnej, bezmięsnej, wegetariańskiej czy wegańskiej, do menu zostanie podany festiwalowy koktajl.

Jak przy każdej edycji, również i tym razem, festiwalowi goście mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez Partnerów wydarzenia: dzięki marce Grundig kolację w Osteria Francescana 3***, której właścicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura, jedna z najsłynniejszych postaci światowej gastronomii oraz pobyt w jego willi Casa Maria Luigia, dzięki PLL LOT Goście wybiorą się w podróż do Delhi, a Restaurant Week zaprosi ich na kolację w stolicy Indii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
#KochajJedzenie

Jesiennej edycji Restaurant Week będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania społeczna #KochajJedzenie. Jest to kontynuacja i zarazem kolejna odsłona zapoczątkowanej wiosną kampanii #SzanujJedzenie, która odbiła się szerokim echem i dotarła do milionów odbiorców. Akcja promuje dojrzałą miłość do jedzenia, opartą nie tylko na przyjemności, ale też na szacunku i codziennej dbałości o wpływ zwyczajów żywieniowych na środowisko. Dzięki inteligentnemu systemowi wcześniejszych rezerwacji i wyboru menu, podczas Restaurant Week nie marnujemy żywności.

Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem strony www.restaurantweek.pl. Tej jesieni organizatorzy spodziewają się 100 tys. gości, dla przypomnienia ostatnia, wiosenna edycja – jak dotąd rekordowa – zakończyła się z wynikiem 93 tysięcy uczestników.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.