Accor notuje wzrost wyników

Udostępnij artykuł

Accor podsumowuje pierwszy kwartał 2023 roku z przychodem ponad 1 138 milionów euro, co oznacza wzrost o 54% LFL (like-for-like) w porównaniu do pierwszego kwartału 2022 roku. Jak podkreśla Sébastien Bazin, Chairman and CEO Accor: grupa ponownie przyspieszyła wzrost biznesowy we wszystkich regionach i w dwóch nowych dywizjach marek: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle.

Accor
Accor

Pierwszy kwartał bieżącego roku po raz kolejny pokazał stabilne tempo odbudowy i ożywienia całej branży, jak i działalności biznesowej kwartał po kwartale. Jak donosi grupa, dynamika obserwowana w poprzednich kwartałach utrzymała się na zbliżonym poziomie, przy wciąż wysokich średnich cenach oraz sukcesywnie poprawiającym się obłożeniu, przy poziomach nieco niższych niż w 2019 roku.

Na przyspieszenie wzrostu biznesowego we wszystkich regionach i dywizjach marek oraz doskonałe wyniki grupy wpłynęło silne odbicie biznesu w Azji, zadowalający poziom cen oraz wzrost frekwencjipodkreśla Sébastien Bazin, Chairman and CEO Accor. – Wyniki za pierwszy kwartał 2023 roku odzwierciedlają atrakcyjność naszych marek, zaangażowanie zespołów oraz nieustannie rosnącą chęć podróżowania i niezapomnianych przeżyć ze strony naszych gości.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

W pierwszym kwartale 2023 roku Accor otworzył 36 hoteli z około 4 400 pokojami i tym samym osiągnął wzrost sieci netto o 2,9% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Na koniec marca 2023 r. grupa posiadała portfel hotelowy obejmujący 800 321 pokoi (5 444 hoteli) i gotowych około 214 000 pokoi (1 241 hoteli).

Źródło: ACCOR

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.05.2023
Aktualizacja: 05.05.2023