ADA Cosmetics prezentuje dwukrotnie certyfikowaną kolekcję do pielęgnacji ciała Think, Act & Live Responsible

Udostępnij artykuł

Chroń środowisko i zasoby: coraz więcej osób chce aktywnie przyczyniać się do tego swoimi zachowaniami konsumenckimi – zarówno prywatnie, jak i w życiu zawodowym czy w podróży. ADA Cosmetics wprowadziła na rynek jedną ze swoich najbardziej zrównoważonych linii do pielęgnacji ciała właśnie po to, by wspierać hotele i ich gości dokładnie w tym zakresie i konsekwentnie redukować własny ślad węglowy: kolekcja Think, Act & Live Responsible, opracowana przez lidera w branży kosmetyków hotelowych, jako pierwsza otrzymała zarówno prestiżowy znak Ecocert COSMOS Organic, jak i certyfikat ekologiczny Nordic Swan.

Pielęgnacja ciała: naturalna i wegańska

Aby produkty kosmetyczne mogły nosić zarówno znak Ecocert COSMOS Organic, jak i Nordic Swan, muszą one spełniać różne, bardzo wysokie wymagania jakościowe i ekologiczne. Dlatego nie tylko ponad 98 procent surowców użytych do środków pielęgnacyjnych Think, Act & Live Responsible jest pochodzenia naturalnego; co najmniej dziesięć procent z nich pochodzi z upraw ekologicznych. Wegańska formuła z biodegradowalnymi środkami powierzchniowo-czynnymi jest również wolna od takich substancji jak mikroplastik, parabeny, parafiny, silikony i SLS/SLES. Formuła rozpieszcza nawilżającym aloesem i subtelnym, wodnym zapachem rozwijającym na skórze delikatne akordy aloesu i ogórka oraz nuty drzewno-korzennej bazy.

Dozowniki: recyklowalne z wyraźnym przesłaniem

Nowa seria pielęgnacyjna, na którą składają się żel pod prysznic, szampon, odżywka, balsam do rąk i ciała oraz mydło w płynie, jest dostępna wyłącznie w dozownikach nadających się do recyklingu. Sprzedawana jest w bestsellerze firmy ADA, całkowicie higienicznym, zamkniętym systemie SMART CARE oraz w dozownikach wielokrotnego napełniania z pompką. Ponadto już sama nazwa nowej linii przyciąga wzrok i od razu rzuca się w oczy, niosąc wyraźne, ważne przesłanie.

Zawartość, opakowanie, przesłanie – całość sprawia, że ​​Think, Act & Live Responsible to wyjątkowa kolekcja, z której jesteśmy bardzo dumni — mówi Anja Fernandez, dyrektor ds. globalnej świadomości marki w ADA. Codziennie od nowa wspiera i zachęca swoich użytkowników do zmian. Ponadto hotele, wybierając tę kolekcję, wyraźnie pokazują gościom swoje zaangażowanie w ochronę środowiska.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Asortyment: zielony aż po akcesoria

Nowa pielęgnacja do ciała Think, Act & Live Responsible jest już w sprzedaży. Uzupełnia ona zieloną linię akcesoriów o tej samej nazwie, odnoszącą sukcesy na rynku od niemal trzech lat. Również w tym przypadku firma ADA Cosmetics przestrzegała surowych zasad zrównoważonego rozwoju i konsekwentnie stosowała trwałe, naturalne i nadające się do recyklingu materiały, takie jak włókno bambusowe, bawełna organiczna i bioplastik ze skrobi kukurydzianej. W ofercie znajduje się między innymi popularne wyposażenie, takie jak grzebień, pilnik do paznokci, kapcie hotelowe czy zestaw do szycia.

ADA Cosmetics Think, Act & Live Responsible

Tekst powstał we współpracy z ADA Cosmetics

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.02.2023
Aktualizacja: 24.02.2023