CityDeal.pl zmienia logo i domenę

Udostępnij artykuł

Docelowo portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami nowego właściciela.

Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu, który nadal będzie oferował zniżki w takich miejscach rozrywki, jak restauracje, puby, kawiarnie i bary. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe.

Od początku funkcjonowania serwisu (21 kwietnia start citydeal.pl) sprzedano 8000 bonów. Pozwoliło to polskim internautom zaoszczędzić 1 mln złotych. W ciągu jednego miesiąca, portal odwiedziło blisko 2 mln internautów. Zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy.

Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza główną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.

Historia Groupon w Polsce zaczęła się od serwisu Citydeal.pl. Citydeal jest marką niemiecką. 17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100 proc. udziałów.

 

Opublikowano: 17.06.2010
Aktualizacja: 17.06.2010