Docelowo portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami nowego właściciela.
Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu, który nadal będzie oferował zniżki w takich miejscach rozrywki, jak restauracje, puby, kawiarnie i bary. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe.
Od początku funkcjonowania serwisu (21 kwietnia start citydeal.pl) sprzedano 8000 bonów. Pozwoliło to polskim internautom zaoszczędzić 1 mln złotych. W ciągu jednego miesiąca, portal odwiedziło blisko 2 mln internautów. Zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy.
Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza główną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.
Historia Groupon w Polsce zaczęła się od serwisu Citydeal.pl. Citydeal jest marką niemiecką. 17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100 proc. udziałów.