W drugiej połowie marca br. Coffeeheaven wprowadziła do menu kilka przekąsek (różnego rodzaju bajgle, kanapki, sałatki oraz wrapy), które promowane są hasłem „Closer to nature” i dostępne w cenie 10-15 zł. Obie nowe oferty (przekąski i kawa) promowane są głównie w lokalach sieci. Coffeeheaven słynie z tego, że co sezon wprowadza do menu nowości. Latem i zimą są to zwykle napoje, a wiosną i jesienią – przekąski. Sieć prowadzi ponad 60 kawiarni w naszym kraju.
Pod szyldem Coffeeheaven funkcjonują obecnie 63 placówki zlokalizowane głównie w centrach handlowych w największych miastach Polski. Firma dynamicznie rozwija się również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. w Czechach, Bułgarii, na Łotwie (pod szyldem Coffeenation) oraz Węgrzech. Grupa została nagrodzona tytułem Top Emloyer 2010. Coffeeheaven wprowadza wiele pionierskich rozwiązań, m.in.: wspiera politykę awansów pracowników poprzez efektywny system szkoleń i bezustanny rozwój organizacji, podejmuje działania na rzecz pomocy dzieciom (finansowanie działań podejmowanych przez The Foundation for Corporate Social Responsibility) czy środowiska (projekty pro-ekologiczne: sadzenie lasu, uzyskanie dla mieszanki kawy certyfikatu Rainforest Alliance).
Od lutego br. Coffeeheaven jest częścią brytyjskiego koncernu Whitbread, który ma w swoim portfolio m.in. sieć Costa Coffee. Oferta została upubliczniona 15 grudnia 2009 roku, a transakcja, która warta jest około 36 mln funtów, została zaakceptowana przez akcjonariuszy Coffeeheaven pod koniec lutego br. Whitbread jest brytyjską firmą hotelowo-restauracyjną, która ma w swoim portfolio takie marki, jak m.in.: hotele Premier Inn, kawiarnie Costa Coffee oraz puby Beefeater.