Styczeń to okres szerzenia wiedzy i budowania świadomości na temat diety wegańskiej. Dla wielu osób Veganuary to zachęta do ograniczenia spożywania mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego. Costa Coffee stawia kolejny krok i wprowadza do oferty roślinne menu.

Costa Coffee postanowiła odpowiedzieć na zapotrzebowanie osób, które pragną zastąpić mięso i nabiał roślinnymi odpowiednikami. Sieć popularnych kawiarni zdecydowała się na poszerzenie oferty o produkty pochodzenia roślinnego. „Zielone” menu dostępne jest w Costa Coffee od 11 stycznia. Data nie jest tu przypadkowa, ponieważ to właśnie 11 stycznia przypada Dzień Wegetarian.
Popularność kuchni roślinnej w Polsce wciąż rośnie. Na stałe zagościła w jadłospisach wielu osób, a podczas zakupów Polacy coraz częściej wybierają produkty roślinne. Konsument chce mieć wybór, a my jako firma pragniemy, aby klienci naszych kawiarni również mieli możliwość dopasowania oferty kulinarnej do swoich potrzeb — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Roślinne menu obejmować będzie zarówno ofertę słonych, jak i słodkich przekąsek oraz kawy, które serwowane będą na napoju roślinnym. Początek roku to moment wprowadzania zmian i postanowień – dla Costa Coffee to krok w kierunku rozwoju oferty przyjaznej środowisku.
Co w roślinnym menu?
W roślinnym menu Costa Coffee na stałe zagoszczą bajgle i tosty. Bajgiel z Roślinnym Qurczakiem® podawany będzie z dodatkami w postaci szpinaku, ogórka konserwowego, wegańskiego majonezu i sosu musztardowego. Bajgiel z ratatouille z soczewicą, wypełniony cukinią, bakłażanem, także pomidorami oraz papryką, serwowany ze szpinakiem, pomidorkami w oliwie oraz majonezem wegańskim. Tost z Roślinnym Qurczakiem® to przekąska z wege kurczakiem z dodatkiem wegańskiego sera gouda, podawana ze szpinakiem, pomidorkami oraz z majonezem wegańskim.
Oprócz słonych przekąsek wege, Costa Coffee oferuje także słodki wegański deser. Torcik korzenny w roślinnej wersji z mocno wyczuwalnymi korzennymi przyprawami, takimi jak cynamon, goździki, anyż, imbir i kakao. Miękki biszkopt został podwójnie przełożony kremem i udekorowany kruszonką z biszkoptów. Wegańska szarlotka na kruchym spodzie z widocznymi dużymi kawałkami jabłek, udekorowana kruszonką, a także cukrem pudrem.
Wśród kaw, jak co roku w styczniu, dostępne będą dwie opcje: Hero Latte i Hero Cappuccino. To klasyczne kawy, które tym razem serwowane będą także na napoju owsianym z dodatkiem grochu — Ultimate Blend. Obie opcje dostępne będą w wersji Iced – na zimno.
Promocje na ofertę roślinną dostępne będą w dniu wprowadzenia jej do kawiarni, a rabat na kawy Hero Latte i Hero Cappuccino obowiązywać będzie od 11 do 13 stycznia.
SWEETS & COFFEE wydanie drugie 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.