Cztery oferty na inowrocławskie Solanki

Udostępnij artykuł

Ministerstwo Skarbu Państwa do dalszego etapu prywatyzacji (złożenia oferty wiążącej i badania) spółki Solanki Uzdrowisko Inowrocław dopuściło cztery firmy: ZPW POZKAL Tadeusz Chęsy (Inowrocław), SANPLAST SA (Strzelno), Przedsiębiorstwo Prywatne „Pamela” Dariusz Ślufiński (Włocławek) oraz ALSTAL GRUPA BUDOWLANA Sp. z o.o. spółka komandytowa (Inowrocław). Wszystkie dopuszczone firmy złożyły oferty wiążące na zakup udziałów w uzdrowisku.

Do nabycia jest 30276 udziałów dla jednego nabywcy, stanowiących 92,42 proc. kapitału zakładowego Solanki Uzdrowisko Inowrocław. Skarb Państwa posiada 100 proc. udziałów spółki.

Solanki Uzdrowisko Inowrocław prowadzi działalność w zakresie świadczenia usług sanatoryjno-szpitalnych, hotelowych oraz gastronomicznych. Inowrocławskie uzdrowisko specjalizuje się w leczeniu chorób ortopedyczno-urazowych, kardiologicznych i nadciśnienia, reumatologicznych, układu trawienia oraz górnych dróg oddechowych. Połowa klientów spółki to kuracjusze skierowani przez Narodowy Fundusz Zdrowia, w dalszej części gośćmi uzdrowiska są kuracjusze komercyjni.

Uzdrowisko posiada własną infrastrukturę, w tym: Zespół Sanatoryjno-Szpitalny „Kujawiak” I i II , Sanatorium Kujawianka I, II i III, Willę „Ostoja”, Sanatorium „As” oraz Zakłady Przyrodolecznicze.

Spółka rozpoczęła największą na przestrzeni ostatnich lat inwestycję – kompleksową modernizację jednego z obiektów, czego rezultatem będzie wysokiej klasy medical spa. Przychody spółki za 2008 roku wyniosły 17,3 miliona zł.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.05.2010
Aktualizacja: 18.05.2010