Da Grasso – kolejna sieć z “mundialową” promocją

Udostępnij artykuł

Dodatkowa promocja obowiązuje także na hasło "Forza Italia" w dniu, kiedy gra reprezentacja Włoch – ojczyzny pizzy.

– Nowość w naszej sieci stanowią pizzerie Da Grasso Express, które najszybciej dostarczają zamówienia. Wiemy, że dla kibiców najważniejsze jest oglądanie meczu i nie lubią zbyt długo czekać na zamówione dania. Dwa lokale Da Grasso Express funkcjonują w Łodzi, ale wkrótce rozszerzymy ofertę na inne polskie miasta – dodaje Magdalena Piróg, Da Grasso.

Da Grasso to największa w Polsce sieć ponad 190 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w 130 miastach. W menu Da Grasso można znaleźć pizzę serwowaną z unikalnymi w smaku sosami, grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery. Nowy koncept – Da Grasso Express ma oferować głównie dania na wynosi i na dowóz, a w lokalach nie ma miejsc konsumpcyjnych.

Da Grasso to już kolejna sieć gastronomiczna, która zdecydowała się na promocję z okazji mistrzostw w RPA. Wcześniej pisaliśmy o McDonald’s, która w początku czerwca br. poszerzyła swoją ofertę o "zestaw kibica" przygotowany z myślą o fanach piłki nożnej (20 sztuk McNuggets z trzema dowolnymi sosami, dwa opakowania średnich frytek oraz dwa dowolne średnie napoje za 23 zł). Ponadto KFC ruszyła z akcją Kubełek Kibica, która poparta jest kampanią reklamową oraz konkursem.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.06.2010
Aktualizacja: 15.06.2010