Dariusz Bąk dyrektorem generalnym Telepizzy

Udostępnij artykuł

Dariusz Bąk jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Wiedniu. Od 1992 roku związany głównie z rynkiem FMCG zdobywał doświadczenia w działach marketingu i sprzedaży, w strukturach takich koncernów, jak Bayer AG, Metro Group czy Wella/P&G.

Dariusz Bąk przez ostatnie cztery lata – jako dyrektor marketingu – współtworzył strategię rozwoju Telepizza Poland. – Dynamiczny rozwój sieci Telepizza nie został zahamowany przez kryzys ekonomiczny, a konsekwentne inwestycje w reklamę czynią z Telepizzy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych marek na polskim rynku. Ta sprawdzona strategia będzie kontynuowana w kolejnych latach, ponieważ polski rynek jest oceniany jako jeden z najbardziej obiecujących w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi nowy dyrektor generalny.

Sieć Telepizza posiada około 1100 restauracji w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia, Polska. W naszym kraju około 120 lokali daje sieci drugą pozycję na rynku pizzerii (po DaGrasso, które ma ponad 180 placówek). 60 proc. pizzerii sieci stanowią lokale własne, 40 proc. – franczyzowe.

Jak już podawał portal Horecanet.pl, w ostatnim czasie Telepizza wprowadziła do menu nowe propozycje: makarony i lasagne oraz produkty na bazie mięsa kurczaka (skrzydełka, strip’sy i popcorn) pod marką Crunchy Chicken. Tym samym, wzorem innych sieci, Telepizza wchodzi w segment casual dining. Na 2010 rok zapowiedziane jest otwarcie około 10 nowych pizzerii w Polsce. Ma się tak stać dzięki promocji dla franczyzobiorców. Wszyscy ci, którzy w 2010 roku dołączą do sieci, przez pierwsze trzy miesiące nie będą musieli dzielić się swoimi zyskami.

 

Opublikowano: 17.06.2010
Aktualizacja: 17.06.2010