Dlaczego sprzęt kuchenny powinien być regularnie konserwowany

Udostępnij artykuł

Wyobraź sobie idealną sytuację w restauracji: pełna sala, kuchnia w ruchu, a każdy ruch jest perfekcyjny, dzięki czemu personel wykonuje świetną robotę. Jednak istnieją rzeczy, na które nie masz wpływu: awaria jednego z urządzeń może zatrzymać cały biznes, sprawić, że klienci będą czekać na dania, a restauracja straci przychody. Aby tego uniknąć, urządzenia powinny być regularnie sprawdzane przez specjalistę.

Regularne przeglądy i konserwacja są niezwykle ważne, nawet dla najlepszego sprzętu. – mówi Konrad Raczyński z działu technicznego firmy Rational. – Certyfikowani technicy serwisowi kontrolują urządzenia Rational w określonych odstępach czasu, zależnie od intensywności użytkowania, i mogą interweniować zanim dojdzie do usterki.

Podczas rutynowych kontroli technik może zidentyfikować części wymagające wymiany i podjąć odpowiednie działania. Aby ułatwić śledzenie przeprowadzonych prac, w książce konserwacji zapisywane są wszystkie wykonane przeglądy i wymienione komponenty.

Personel kuchni również może przyczynić się do zapobiegania awariom urządzeń. – dodaje Konrad Raczyński. – Odpowiednie mycie i pielęgnacja znacznie przedłużają żywotność poszczególnych elementów i całego urządzenia.

Podczas wizyt serwisowych serwisant pokazuje, na co zwrócić uwagę – jak często myć sprzęt, jakich środków używać i które części są szczególnie wrażliwe.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Okładka Nowości Gastronomiczne maj czerwiec 2024 Beata Śniechowska Tomasz Czechowski

Tylko regularnie serwisowane i dobrze konserwowane urządzenie działa sprawnie. Tylko taki system zapewnia pełną wydajność i efektywność energetyczną, co z czasem może prowadzić do znacznych oszczędności. – wyjaśnia Konrad Raczyński. Zaniedbanie konserwacji może skutkować awarią sprzętu podczas pracy. – Klienci mogą spać spokojnie, wiedząc, że dbają o swoją inwestycję.

Około 9 000 wykwalifikowanych i certyfikowanych techników serwisowych na całym świecie serwisuje urządzenia Rational. Globalnie w 60% przypadków są oddaleni od najbliższego iCombi Pro lub iVario Pro o maksymalnie 25 kilometrów, średnio 48 kilometrów. Technicy podłączeni do urządzeń poprzez cyfrowy system zarządzania kuchnią ConnectedCooking mogą również wykonywać zdalną konserwację. Dzięki temu klienci mogą polegać na swoim sprzęcie, który zawsze zapewnia maksymalną wydajność i najlepszy stosunek jakości do ceny.

Więcej informacji o serwisie technicznym, dostępnych pakietach konserwacyjnych i partnerach serwisowych można znaleźć na stronie https://www.rational-online.com/pl_pl/obsluga-klienta/rational-service-partner/

Materiał powstał we współpracy z firmą Rational

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 01.07.2024
Aktualizacja: 01.07.2024