Fit-Expo Fitness & Sport Park 2010

Udostępnij artykuł

Organizatorzy przygotowali sześć wydarzeń towarzyszących – między innymi po raz pierwszy na targach odbędzie się konwencja fitness aqua w basenach o łącznej powierzchni 90 mkw. i pojemności 100 000 litrów wody. Obecni na targach liderzy rynku zapowiadają wiele polskich, a nawet światowych premier rynkowych. Tematyka targów obejmuje m.in.: sprzęt sportowy i fitness, urządzenia cardio, sprzęt i akcesoria siłowe, sprzęt rehabilitacyjny, odżywki dla sportowców, parafarmaceutyki, moda sportowa i fitness, solaria i sauny, wyposażenie dla klubów fitness i siłowni, kluby sportowe i ośrodki rekreacyjne, media, programy komputerowe, wydawnictwa.

Na Fit-Expo właściciele i menedżerowie dbający o stały rozwój klubów i centrów fitness, ośrodków welless & spa, siłowni, OSiR-ów i MOSiR-ów, ośrodków wypoczynkowych i rehabilitacyjnych, hoteli oraz instruktorzy fitness mogą zobaczyć, przetestować i zamówić sprzęt, urządzenia i oprogramowanie niezbędne w nowoczesnej siłowni i klubie fitness prezentowane przez ponad 70 wystawców.

Tym, co roku przyciąga na targi tłumy zwiedzających, są zorganizowane specjalnie dla przedstawicieli branży fitness konferencje z udziałem specjalistów oraz spektakularne eventy fitnessowe. Targi Fit-Expo to znacznie więcej niż ekspozycja produktów, to również akademia branżowego know-how i inkubator innowacyjnych strategii rozwoju klubu fitness w ramach konferencji Fitness Marketing Event, która tym razem potrwa aż dwa dni (7-8 maja). To największa konferencja fitness w Polsce prezentująca wielowymiarowe spojrzenie na zagadnienia branży. Podczas konferencji omówione zostaną zagadnienia dotyczące: jakości usług w klubach fitness, aspektów prawnych odtwarzania muzyki w klubach fitness, wyboru producenta sprzętu, informatyzacji klubów fitness, kreowania marki, pozyskiwania klientów poprzez networking i referencje, a także zmiany w podejściu społeczeństw krajów rozwiniętych do rekreacji i zdrowia na przykładzie rozwoju nowych koncepcji treningowych w fitnessie. Prelekcje wygłoszą m.in. Frank Noreiks – dyrektor IFAA Germany oraz Peter Brown – dyrektor Wellness Management Ltd. Swoim bogatym doświadczeniem podzelą się również – dr Mark Slavin, amerykański specjalista od 20 lat zaangażowany w dziedzinę edukacji i treningu w branży fitness oraz Steve Jack – uznany coach fitness w zakresie edukacji fizycznej, psychologii i odzyskiwania energii.

Podczas tegorocznej edycji odbędą się również warsztaty, podczas których fachowcy zaangażują uczestników w tworzenie projektów oraz rozwijanie wiedzy i kompetencji, co uwieńczone zostanie zdobyciem, potwierdzonego podpisami wybitnych naukowców, Certyfikatu Fitness Marketing 2010.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010