Hard Rock Cafe Polska wspiera świadomość raka piersi limitowaną serią koszulek w ramach kampanii PINKTOBER

Udostępnij artykuł

W październiku – miesiącu walki z rakiem piersi, polskie restauracje Hard Rock Cafe włączają się do międzynarodowej kampanii Hard Rock International – PINKTOBER™ – podnoszącej świadomość społeczną na temat raka piersi. W tym roku beneficjentem działań marki w Polsce będzie wrocławska fundacja La Vie La Vie.

Specjalna grafika zaprojektowana przez ilustratorkę Katarzynę Bogucką znajdzie się na limitowanej serii klasycznych koszulek Hard Rock Cafe i będzie dostępna w lokalach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. Łącznie do sprzedaży trafi 220 koszulek, które będzie można kupić od 2 października do wyczerpania zapasów, w cenie 200 zł. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele statutowe fundacji La vie La vie.

Bardzo chcieliśmy stworzyć coś, co będzie reprezentować tegoroczną edycję Pinktober w Polsce i realnie wesprze zwiększanie świadomości raka piersi. Postanowiliśmy zaprosić do współpracy ilustratorkę Katarzynę Bogucką, która zaprojektowała dla nas specjalną, okazjonalną grafikę w duchu celebrowania kobiecości i miłości do ciała – mówi Jakub Ukowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Hard Rock Cafe Polska.

Jak wskazuje fundacja, rak piersi jest najczęstszym nowotworem rozpoznawanym u kobiet w Polsce. Według dostępnych danych zachorowalność na ten rodzaj nowotworu wzrosła w ciągu ostatnich lat ponad dwukrotnie (Budny i in., 2019). W 2000 roku zanotowano 11853 przypadki raka piersi, a w 2020 roku zdiagnozowano aż 26 644 zachorowań (https://gco.iarc.fr/). Problemem jest jednak nie tylko skala zachorowalności, ale również wpływ, jaki rak piersi ma na wszystkie strefy życia kobiety. Skutki choroby są bowiem odczuwalne zarówno w sferze biologicznej, jak i psychologicznej czy społecznej. Aktualnie fundacja skupia się na pozyskaniu funduszy na system Paxman dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu (czepek chłodzący skórę głowy, który stosowany w trakcie chemioterapii ogranicza wypadanie włosów, oszczędzając pacjentkom dodatkowego obciążenia emocjonalnego podczas leczenia), a także sprzęt pozwalający na podniesienie skuteczności leczenia chorych na raka piersi w Oddziale Chirurgii Onkologicznej Szpitala Specjalistycznego w Legnicy.

Poza sprzedażą t-shirtów, planowane są eventy charytatywne, odbywające się lokalnie przez cały październik. O wszystkich restauracje będą informować w swoich mediach społecznościowych.

O Katarzynie Boguckiej

Urodzona w 1985 roku. Obroniła dyplom z malarstwa na Wydziale Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. Laureatka wielu nagród oraz wyróżnień, m.in. wyróżnienia Bologna Ragazzi Award w kategorii Book&Seeds za „Wytwórnik kulinarny”. Ilustratorka działająca na wielu frontach. Jej prace można zobaczyć zarówno na łamach prasy, w książkach dla dzieci (także autorskich), w animacji, street art-cie jak i szeroko pojętym designie. Różnorodność wyzwań sprawia, że kolejne prace zaskakują oryginalnością, a jednocześnie są spójne z bardzo charakterystycznym stylem autorki. Jej znaki rozpoznawcze to geometryczne, nowoczesne sylwetki i kształty oraz niebanalna kolorystyka. Między współpracą z instytucjami kultury a klientami komercyjnymi znajduje czas na własne projekty, np. plakaty domowe oraz ręcznie robione kolaże.

O fundacji La vie La vie

Fundacja La vie La vie została stworzona przez kobiety, których misją jest zwiększanie świadomości dotyczącej profilaktyki w zakresie raka piersi, raka jajnika oraz szyjki macicy, a także afirmacja kobiecości u kobiet chorych na raka. Fundacja pokazuje, że rak to nie wyrok! Pragnie rozpowszechniać rolę profilaktyki oraz uświadamiać kobietom, jak ważne są regularne badania profilaktyczne i jak wiele od zależy od kobiet. „Twoje życie w Twoich rękach” to motto fundacji, która chce odczarować onkologię. Etap wychodzenia z choroby nie powinien ograniczać dobrego samopoczucia, atrakcyjności i aktywności fizycznej. Fundacja chce pokazać, że kobieta chora czy zdrowa, to wciąż ta sama kobieta. Jej kobiecość to siła, którą trzeba wspierać przez cały czas z życzliwością i zrozumieniem.

www.fundacjalavielavie.pl

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

O firmie Hard Rock Cafe®

Hard Rock Cafe to renomowana międzynarodowa marka gastronomiczno-hotelarska światowej klasy. Prowadzi restauracje na całym świecie, które są odwiedzane każdego roku przez miliony gości. Pierwsza restauracja Hard Rock Cafe została otwarta w 1971 r. w Londynie w Anglii. Od tamtej pory marka rozszerzyła swoją działalność na największe miasta, takie jak m. in. Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Miami, Paryż, Sydney. Hard Rock Cafe oferuje niepowtarzalne doznania kulinarne, zobowiązując się do podawania wyłącznie świeżych składników najwyższej jakości. Hard Rock nieustannie modyfikuje swoje menu o dostępne okresowo pozycje, takie jak m. in. burgery, innowacyjne koktajle, aby zadowolić zmieniające się gusta konsumentów.

Źródło: Hard Rock Cafe

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 29.09.2023
Aktualizacja: 29.09.2023