ibis pokazuje uroki miejskiego życia w najnowszej kampanii

Udostępnij artykuł

Działania będą prowadzone w kanałach online, a także w przestrzeni outdoorowej. Kampania jest polską adaptacją spotów emitowanych na rynku brytyjskim i niemieckim. Jej celem jest pokazanie uroków miejskiego życia i angażujących interakcji z perspektywy marki hotelowej.

Od lat ibis skupia się na autentycznych społecznych relacjach i angażujących doświadczeniach związanych z podróżami i muzyką na żywo. W nowej kampanii, marka podkreśla tę filozofię w kanałach dopasowanych do grupy docelowej. Właśnie wystartowała pierwsza odsłona działań digitalowych, które marka prowadzi na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Kampania jest skierowana do osób młodych, uwielbiających podróże i zakochanych w miejskim klimacie, a hasło przewodnie brzmi „When wanderlust strikes there is an ibis fotel for you”.

Już 5 czerwca rozpoczęły się działania outdoorowe. Zasięg przekazu w przestrzeni zewnętrznej obejmuje 9 polskich miast – Warszawę, Katowice, Kraków, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Sopot oraz Wrocław. Licznie uczęszczane lokalizacje przy dworcach kolejowych, kasach PKP oraz Placu Unii w Warszawie zagwarantują wysoką widoczność. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 23 lipca włącznie, zaś druga edycja rozpocznie się w okresie sierpień – październik 2023.

W nowej kampanii chcemy ukazać magię miejskiego życia i połączyć ją z niezwykłym doświadczeniem, jakim jest pobyt w hotelach ibis. Każdy z nich nie tylko pozwala zregenerować się gościom, by mogli czerpać jak najwięcej z lokalnego zwiedzania, ale także pomaga tworzyć wspomnienia oraz nawiązywać angażujące relacje. Dzięki kampanii chcemy ukazać magię miejskiego życia i zaprosić do odkrywania naszych hoteli, które są doskonałym punktem wyjścia do podboju fascynujących zakątków miast podkreśla Marcin Banasiak, Media Optimisation Manager NE w Accor.

Marka ibis jest nieodłącznie połączona z tętniącym życiem miejskim krajobrazem oraz społecznymi interakcjami oraz pokazuje, że życie w mieście i hotele harmonijnie współistnieją ze sobą. Pozwala to tworzyć niezapomniane i angażujące przeżycia dla naszych gości. Ta kampania to wyraz naszej pasji do dostarczania magicznych momentów, które goście zawsze będą mieć w sercu z każdej podróży i pobytu w hotelach ibis podkreśla Agnieszka Kalinowska, Senior Manager Media Relations & PR Poland & Eastern Europe w Accor.

Źródło: ibis

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.06.2023
Aktualizacja: 22.06.2023