[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Wypracowane warunki pozwalają na elastyczną współpracę, wsparcie i doradztwo. Dodatkowo zapewniając stały i nieprzerwany kontakt z przedstawicielami, którzy wielokrotnie pomagali nam wyjść z trudnych sytuacji. Dostarczając określone produkty w dni nieobjęte umową czy też w weekendy, niejednokrotnie nawet prywatnymi samochodami – mówi Iga Bartczak, dyrektor generalna Cottonina Hotel & Mineral Spa Resort w komentarzu przygotowanym na potrzeby naszej publikacji Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2021.
Wybierając odpowiedniego dostawcę właściciele obiektów powinni kierować się kilkoma zasadami. Pierwszą myślą jest z oczywistych względów cena produktów, jednak wybór dostawcy wyłącznie pod kątem atrakcyjnych warunków finansowych jest rozwiązaniem krótkoterminowym i skazanym na niepowodzenie. Decydującymi czynnikami o wyborze kontrahenta powinny być przede wszystkim jakość, rzetelność i to, co nieocenione w dzisiejszych czasach, partnerskie podejście. Dobrze dobrani dostawcy gwarantują niezakłóconą pracę każdej komórki hotelu. Wpływają również na czas dostaw, dostosowując się do dynamicznie zmieniających się warunków, w jakich funkcjonuje przedsiębiorstwo hotelarskie.
Wypracowane warunki pozwalają na elastyczną współpracę, wsparcie i doradztwo. Dodatkowo zapewniając stały i nieprzerwany kontakt z przedstawicielami, którzy wielokrotnie pomagali nam wyjść z trudnych sytuacji. Dostarczając określone produkty w dni nieobjęte umową czy też w weekendy, niejednokrotnie nawet prywatnymi samochodami.
Możemy również liczyć na pomoc i doradztwo w wyborze odpowiedniego sprzętu, wyposażenia stoisk i punktów w hotelu. Takie podejście buduje mocne więzi, daje poczucie bezpieczeństwa oraz umacnia pozycję dostawcy, którego rekomendujemy innym hotelarzom.
Weryfikacja relacji
Ubiegłoroczna sytuacja i pojawienie się wirusa SARS-COV-2 zweryfikowały dotychczasowe relacje biznesowe. Wprowadzony lockdown i praktyczne zamrożenie branży sektora hotelarskiego postawiły znaczną część gospodarki w ogromnie trudnej sytuacji. Brak perspektyw na najbliższe miesiące, wielka niewiadoma, z czym będziemy musieli się zmierzyć i kiedy będzie można wznowić działalność towarzyszyły nam każdego dnia. Nasi kontrahenci wykazali się wówczas bardzo elastycznym podejściem, pomimo ogromnie trudnej również dla nich sytuacji.
Relacje z naszymi parterami mogę spokojnie określić jako wzorowe. Pełni troski, współczucia i przejęcia tym, co stało się w gospodarce wyznaczyli nowe warunki współpracy oparte na elastycznym podejściu i bieżącym reagowaniu na dynamicznie zmieniającą się sytuację. W przepełnionych magazynach gastronomicznych uginały się półki z towarem o krótkim terminie ważności, ponieważ bazujemy na produktach ekologicznych od lokalnych dostawców. Wiele z tych produktów udało się zwrócić, co wydaje się ponadprzeciętną reakcją i ukłonem w stronę hotelu.
Pierwszy kwartał 2020 roku zapowiadał się rekordowym w turystyce, byliśmy przygotowani na kolejne zakontraktowane konferencje, eventy i rezerwacje gości indywidualnych, które z dnia na dzień topniały w zatrważającym tempie. Kolejny okres lockdownu wykorzystujemy również na modyfikacje m.in. kart napoi i win. Wspólnie z przedstawicielami opracowujemy nowe pozycje, poprawiamy i ulepszamy istniejące menu, nie tylko te restauracyjne. Wdrażamy pomysły, na które do tej pory brakowało czasu, a okres przestoju jest idealnym momentem na zrealizowanie zaległych projektów. Bardzo miłym zaskoczeniem…
CAŁY KOMENTARZ W PRZYGOTOWANYM PRZEZ NAS SPECJALNYM DOROCZNYM RAPORCIE – ZACHĘCAMY DO LEKTURY!
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.