Interferie inwestuje w portale sprzedażowe

Udostępnij artykuł

– Cały czas poszukujemy nowych możliwości oferowania naszych usług – jedną z nich jest funkcjonujący od grudnia 2009 roku niemieckojęzyczny portal sprzedażowy www.interferie.eu. Do spółki zaczęły już spływać pierwsze zamówienia na turnusy wypoczynkowo-rehabilitacyjne od indywidualnych turystów z Niemiec. Prowadzimy też rozmowy z potencjalnymi nowymi kontrahentami, także z Europy Wschodniej. To przyszłościowy kierunek – przyznał Adam Milanowski.

Jak już podawał portal Horecanet.pl, Interferie przygotowuje też portal sprzedażowy dedykowany turystom z Polski. System umożliwi łatwą i szybką rezerwację pakietu pobytowo-rekreacyjnego we wszystkich ośrodkach należących do spółki. Polska strona sprzedażowa będzie o wiele bardziej funkcjonalna od tej dedykowanej niemieckim turystom, o szerokim spektrum możliwości dla klientów ze wszystkich segmentów polskiego rynku.

Interferie to spółka, która ma ponad 15-letnią tradycję w działalności na krajowym rynku turystycznym i jest największą firmą turystyczną na Dolnym Śląsku, jedną z większych w Polsce. Jest członkiem Polskiej Izby Turystyki, Dolnośląskiej Izby Gospodarczej oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. W portfolio spółki znajduje się pięć ośrodków wypoczynkowych (Dąbki, Ustronie Morskie, Głogów, Kołobrzeg, Świnoujście), trzy hotele (czterogwiazdkowy w Szklarskiej Porębie, dwugwiazdkowy w Świeradowie-Zdroju i jednogwiazdkowy w Lubinie).
 

Opublikowano: 21.06.2010
Aktualizacja: 21.06.2010