Interferie inwestuje w portale sprzedażowe

Udostępnij artykuł

– Cały czas poszukujemy nowych możliwości oferowania naszych usług – jedną z nich jest funkcjonujący od grudnia 2009 roku niemieckojęzyczny portal sprzedażowy www.interferie.eu. Do spółki zaczęły już spływać pierwsze zamówienia na turnusy wypoczynkowo-rehabilitacyjne od indywidualnych turystów z Niemiec. Prowadzimy też rozmowy z potencjalnymi nowymi kontrahentami, także z Europy Wschodniej. To przyszłościowy kierunek – przyznał Adam Milanowski.

Jak już podawał portal Horecanet.pl, Interferie przygotowuje też portal sprzedażowy dedykowany turystom z Polski. System umożliwi łatwą i szybką rezerwację pakietu pobytowo-rekreacyjnego we wszystkich ośrodkach należących do spółki. Polska strona sprzedażowa będzie o wiele bardziej funkcjonalna od tej dedykowanej niemieckim turystom, o szerokim spektrum możliwości dla klientów ze wszystkich segmentów polskiego rynku.

Interferie to spółka, która ma ponad 15-letnią tradycję w działalności na krajowym rynku turystycznym i jest największą firmą turystyczną na Dolnym Śląsku, jedną z większych w Polsce. Jest członkiem Polskiej Izby Turystyki, Dolnośląskiej Izby Gospodarczej oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. W portfolio spółki znajduje się pięć ośrodków wypoczynkowych (Dąbki, Ustronie Morskie, Głogów, Kołobrzeg, Świnoujście), trzy hotele (czterogwiazdkowy w Szklarskiej Porębie, dwugwiazdkowy w Świeradowie-Zdroju i jednogwiazdkowy w Lubinie).
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.06.2010
Aktualizacja: 21.06.2010