Julius Meinl: Goście doceniają wysoką jakość

Udostępnij artykuł

Współpracując z branżą hotelową na co dzień firma Julius Meinl obserwuje rozwój tego segmentu nie tylko pod względem wystroju oraz doskonałej kuchni, ale również pod względem wzrostu jakości wszystkich produktów i usług. Współpraca z ekskluzywnymi hotelami znajdującym wymaga od dostawcy kawy i herbaty rozbudowanej struktury, doświadczenia i dostarczania produktów na najwyższym poziomie. Opiera się na partnerstwie oraz szybkim reagowaniu na aktualne potrzeby.

Aleksandra Kielak

Dziś Klienci szukają miejsc z duszą w oryginalnym stylu oraz wysokim standardzie. Po tym artykule, mamy nadzieję, że również będą szukać Hoteli z wyśmienitą kawą.

Pani Aleksandra Kielak Sales Director w Julius Meinl Polska odpowiada na nasze pytania dotyczące rynku hoteli w Polsce.

Działania firmy

Jak prezentuje się sytuacja firmy? Jakie aktualnie działania podejmujecie w związku z branżą hotelową?

Nasz dynamiczny rozwój w segmencie Hotelowym zawdzięczamy przede wszystkim długoletniemu doświadczeniu, jakości produktów oraz serwisu wysokiej klasy urządzeń. W dzisiejszych czasach bardzo ważnym czynnikiem wyboru dla dużych hoteli jest stabilny, doświadczony partner handlowy, który sprosta wysokim oczekiwaniom obsługi.

Ważne jest bezpieczeństwo współpracy oraz kompleksowość, która pozwala zaoszczędzić bezcenny czas. Wszystko u jednego dostawcy: kawa, herbata, czekolada, urządzenia, dodatki, cukry, serwetniki i porcelana. To właśnie oferuje duża międzynarodowa marka Julius Meinl. Kolejnym naszym działaniom będzie towarzyszyć duże doświadczenie z segmentem hotelowym, które pomaga sprawnie przygotować oferty szyte na miarę, zapewnić wsparcie marketingowe oraz nawiązać długofalowe relacje, satysfakcjonujące dla obydwu stron. Planujemy już wkrótce poinformować o kolejnych naszych wspaniałych partnerach.

Jak ocenia Pani aktualną sytuację na rynku hotelarskim w Polsce? W jaki sposób wg Pani zmienił się rynek i oczekiwania hotelarzy względem dostawców?

Przy tak dynamicznych zmianach trudno mówić o aktualnej sytuacji. Niemniej jednak luksusowe hotele cieszą się dużą popularnością, chociaż Klienci czekają bardzo często z rezerwacją do ostatniej chwili. Dalekosiężne plany, póki co odeszły w zapomnienie. Bardziej popularne są rezerwacje na zdecydowanie krótszy okres, częściej są to przedłużone wyjazdy weekendowe. Czy to znaczy, że żyjemy teraz z dnia na dzień? Nie, to tylko oznacza, że żyjemy nauczeni doświadczeniem nieco bardziej spontanicznie. Adekwatnie do sytuacji segment hotelowy poszukuje elastycznych współpracowników, rozumiejących rynek i zasady działania hoteli. Dla osób zarządzających hotelami ważna jest sprawna, szybka i profesjonalna obsługa, tak aby każdego poranka Klienci mieli możliwość delektować się filiżanką aromatycznej kawy.

Trendy

Jakie trendy można aktualnie zaobserwować?

Dużo częściej niż dotychczas goście chcą dzielić się swoimi pozytywnymi opiniami o odwiedzanych przez nich miejscach. Są bardzo wyczuleni na poziom obsługi, jakość używanych produktów oraz smak kawy. Zauważalny jest zdecydowanie trend wyższych standardów, które są dziś synonimem bezpieczeństwa i zdrowia. Doceniają dbanie o produkty wysokiej jakości, certyfikowane i wspierające zrównoważony rozwój. Chętnie korzystają z dodatkowych aktywności, które oferują hotele, takie jak np.: Śniadanie z Baristą Julius Meinl. To usługa, która sprawdza się podczas urodzin hotelu lub wizyty ważnych gości, polegająca na obecności naszego baristy, profesjonalnego baru, ekspresu kolbowego i degustacji kawy najwyższej jakości podczas typowego śniadania czasami rozszerzone o mini szkolenie kawowe dla chętnych na którym można sprawdzić różnice pomiędzy Arabicą i Robustą. Takie weekendowe doznania pozwalają bardziej uatrakcyjnić krótszy pobyt i zachęcić do powrotu.

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 26.10.2022
Aktualizacja: 27.10.2022