Sos KFC Kentucky Gold to zdecydowanie najchętniej wybierany dodatek do kurczaka. O jego popularności może świadczyć fakt, że ten złoty sos ma swój fanpage na Facebooku założony przez samych fanów. Od 25 października w menu restauracji pojawiła się gratka dla wszystkich fanów złotego smaku – limitowana edycja kultowych pozycji z menu KFC, gdzie kurczak w sosie Kentucky Gold gra główną rolę.

Kultowy sos Kentucky Gold powstał w Polsce i od samego początku obecności KFC w naszym kraju zdobył popularność. Stworzony na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy, w złotym kolorze, pasuje nie tylko do kurczaka w panierce, ale też do frytek, krążków cebulowych czy nowości veggetsów.
25 października, we wszystkich restauracjach KFC w Polsce pojawiła się limitowana edycja dań, które w autorski sposób łączą złoty sos Kentucky Gold ze smakiem kurczaka w panierce. Znajdziemy tam: Kentucky Gold Grander, Kentucky Gold Zinger, Kentucky Gold Twister, Kentucky Gold Wrapper oraz Kentucky Gold Quritto. Wszystkie te pozycje można również zamówić w zestawach, big boxach oraz jako dodatki do dowolnego Kubełka KFC. Oferta będzie dostępna na miejscu i w dostawie tylko do 28 listopada.
Kentucky Gold to według fanów KFC złoto na podium wśród sosów. Dlatego też w najnowszym spocie reklamowym, który promuje linię KFC Kentucky Gold właśnie ono, zaraz za tytułowym bohaterem, gra wiodącą rolę. Obok złocistego koloru samego sosu, w klipie pojawia się też utwór pt. Gold wykonywany przez Spandau Ballet, brytyjski zespół odnoszący swoje największe sukcesy w ikonicznych dziś latach 80. XX wieku, który oddaje klimat najnowszej oferty KFC.
Rynek Gastronomiczny w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.