Stanowisko dyrektora generalnego Wave Międzyzdroje Resort & SPA powierzono Kindze Łacie. Zarządza pierwszym obiektem w Międzyzdrojach o standardzie pięciu gwiazdek, w którym pracuje niemal 100 pracowników.
Goście mogli rezerwować pobyty od 29 kwietnia 2022, a za przygotowanie otwarcia odpowiadała Kinga Łata, która rok wcześniej rozpoczęła pracę przy pierwszym projekcie condohotelowym Green House Development. Jest także członkiem zarządu spółki Green House HM, która jest operatorem obiektu.
Najbardziej ekscytującym, ale jednocześnie wymagającym czasem dla każdego dyrektora hotelu jest otwarcie i skompletowanie zespołu. Od początku chcieliśmy stworzyć miejsce wyróżniające się nie tylko w Międzyzdrojach i sądząc po ocenach naszych pierwszych gości udało się nam to w 100 proc. – powiedziała Kinga Łata, dyrektor generalny Wave Międzyzdroje Resort & SPA. – Chcemy zachwycać gości nie tylko architekturą i wystrojem wnętrz, ale przede wszystkim pełnym wachlarzem usług oraz życzliwym profesjonalizmem personelu. Niedługo otwieramy autorski Wave Beach Concept, który wprowadzi nowy standard spędzania czasu na plaży – dodała.
Jest absolwentką germanistyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Od początku drogi zawodowej związana z hotelarstwem i turystyką. Przygodę z branżą rozpoczęła w biurze podróży TUI. W swojej karierze zarządzała ponad 20 hotelami, w większości 4- i 5-gwiazdkowymi, w tym również międzynarodowych marek. Przez cztery lata stała na czele polskiej sieci hotelowej, która ma w swoim portfolio kilkanaście obiektów. Wolny czas spędza z rodziną oraz na długich spacerach plażą ze swoim psem.
O Wave Międzyzdroje Resort & SPA
Wave Międzyzdroje Resort & SPA położone jest w pierwszej linii brzegowej z bezpośrednim zejściem na plażę. Obiekt tworzy 100 apartamentów o powierzchni od 37 do 57 m kw. Każdy składa się z salonu i wydzielonych 1 lub 2 sypialni oraz prywatnego tarasu. Główną atrakcją jest zlokalizowany na zielonym dziedzińcu całoroczny basen zewnętrzny z jacuzzi i leżakami. Saunarium tworzą 4 sauny, tężnia solankowa i strefa relaksu. Strefa wellness oferuje rytuały na basie naturalnych marek Saint Molo oraz Rosafilo. W utrzymaniu sprawności pomoże Fitness Club wyposażony w sprzęt Technogym, a w Kids Zone na dzieci czekają m.in. ścianka wspinaczkowa, małpi gaj, czy gry interaktywne. Oferta kulinarna to przede wszystkim sezonowe potrawy skomponowane z ryb oraz świeżych i lokalnych składników. Na terenie kompleksu stworzona została przestrzeń bez samochodu. Podziemny parking eliminuje ruch do niezbędnego minimum.
ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione