Kitel za udział w akcji Kongresu Szefów Kuchni 2018

Udostępnij artykuł

Celem Kongresu jest przede wszystkim edukacja oraz wymiana poglądów pomiędzy szefami, a także budowanie prestiżu zawodu szefa kuchni oraz solidarności zawodowej.

Dzięki wsparciu Partnerów Strategicznych Kongresu Szefów Kuchni Hendi Polska; Grafen i Fine Dine, każdy szef biorący udział w akcji otrzyma kitel. Aby wziąć udział w akcji należy:
1. Dołączyć do Grupy Kongres Szefów Kuchni na Facebooku.
2. Zamieść w Grupie Kongres Szefów Kuchni nie później niż do 30 września 2018 przepis/recepturę swojego autorstwa.
3. Wziąć udział w najbliższej edycji Kongresu.
4. Zaznaczyć w której z poniższych kategorii powinien znaleźć się przesłany przepis:
a) dobry food cost
b) potrawę wegańska;
c) potrawa wegetariańska.

WIĘCEJ O AKCJI
– prosimy kliknąć po szczegóły –

Wszystkie przepisy zostaną opublikowane wraz z sylwetką autora w Vademecum Szefa Kuchni (wersja on-line).

Szczegółowy program Kongresu Szefów Kuchni 2018 – kliknij

Udział dla szefów Kuchni i ich zastępców jest bezpłatny. Rejestracja jest obowiązkowa.

Panel rejestracyjny Kongresu Szefów Kuchni – kliknij

Więcej: www.kongresszefowkuchni.pl

Partnerzy Strategiczni Kongresu Szefów Kuchni 2018:
– HENDI Polska to część międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie.
– GRAFEN to najlepsze produkty do profesjonalnej kuchni, produkowane przez uznanych producentów. Produkty tworzone we współpracy z najlepszymi inżynierami i designerami. Żadnych kompromisów.
– FINE DINE oferuje markowe produkty, wyróżniające się jakością i stylem. Atutem marki jest duża dostępność towarów z magazynów na terenie całego kraju.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.07.2018
Aktualizacja: 18.07.2018