MAX Premium Burgers: Nasi goście mogą skorzystać z 24 restauracji

Udostępnij artykuł

[SPECJALNIE DLA NAS] Pierwszy lokal sieci pojawił się sześć lat temu. Teraz portfolio marki przekroczyło 20 punktów. Na co stawia MAX Premium Burgers, w jaki sposób troszczy się o planetę i gdzie aktualnie poszukuje nowych lokalizacji opowiada Jerzy Jakubiak, Head of Development.

Sieć zadebiutowała w naszym kraju 2017 roku. Jak ocenia Pan te lata działalności na polskim rynku?
Jerzy Jakubiak: Od 2017 roku intensywnie rozwijaliśmy sieć restauracji MAX Premium Burgers. Wejście na polski rynek, gdzie funkcjonowały już sieci konkurencyjne, nie było łatwe. Natomiast udało nam się zbudować zgrany zespół, który z pasją i zaangażowaniem realizuje plany rozwojowe, odpowiada za wysoki poziom obsługi naszych gości. Dlatego też dzisiaj nasi goście mogą skorzystać z 24 restauracji położonych w największych miastach w Polsce, oferujących szeroki wybór dań mięsnych i wegetariańskich. W kolejnych latach planujemy otwarcie kolejnych obiektów, które zapewne wzmocnią naszą pozycję na rynku i zwiększą udział w rynku.

Jak w Pana opinii kształtuje się popularność drive thru? Czy kolejne planowane inwestycje również będą oferowały taką możliwość?
Nasza strategia na najbliższe trzy lata to otwieranie tylko restauracji typu Drive Thru i skupienie się na siedmiu największych aglomeracjach (Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków i Łódź). Stawiamy na restauracje typu DT przede wszystkim ze względu na wygodę klientów. Rozwiązania DT to nie tylko komfort, ale i oszczędność czasu. Goście mogą zamawiać i płacić za zamówienie już w drodze do restauracji, korzystając z naszej aplikacji, a także odbierać je z dostawą do samochodu. Jednocześnie tego
typu restauracje dają możliwość szybkiego zakupu posiłku zarówno osobom regularnie odwiedzającym restauracje, jak również gościom którzy są przejazdem lub akurat podróżują.


Czas pandemii spowodował, że delivery stanęło na pierwszym planie. Jak dzisiaj wygląda popularność tego sektora z Państwa punktu widzenia?
Delivery to bardzo ważny kanał sprzedaży. Mamy kilka lokalizacji, w których zamówienia z dostawą cieszą się ogromną popularnością. Są to przede wszystkim duże miasta, takie jak Poznań, Wrocław oraz oczywiście Warszawa. Aktualnie współpracujemy z pięcioma dostawcami, przy czym nie w każdej naszej restauracji liczba dostawców jest taka sama. Obecność u partnerów delivery daje możliwość dotarcia do
gości, którzy np. jeszcze nas nie odwiedzili, a także budować lojalność wśród obecnych. Okres pandemii zachęcił całą branżę do korzystania z tych rozwiązań, klientów nauczył innego sposobu korzystania z restauracji, a nas – restauratorów – zmusił do zastanowienia się nad tym, jak przygotowywać posiłki, aby nie traciły na smaku i jakości. Chociażby z tego powodu w naszym menu pojawił się burger DeliVery Cheezy, którego składniki zostały tak skomponowane, żeby burger jak najdłużej utrzymywał ciepło, a czas wpływał na korzyść smaku, a nie odwrotnie.

Dziś rozmowy gastronomów dominuje tematyka kosztów. W jaki sposób radzicie sobie z podwyżkami cen i w jakim stopniu jest to odczuwalne dla gości?
Kwestia inflacji i rosnących kosztów produktów spożywczych czy energii dotyka wszystkich restauratorów, również nas. Dużym wyzwaniem… Cały tekst publikujemy w wydaniu Nowości Gastronomicznych maj-czerwiec 2023. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.

Rozmawiała: Milena Kaszuba-Janus

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.10.2023
Aktualizacja: 26.10.2023