Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Sergiusz Urbaniak, założyciel Tutti Santi;
- Jerzy Tymofiejew, CEO REX Concepts (m.in. Popeyes);
- Jerzy Jakubiak, Head of Development MAX Premium Burgers;
- Bartosz Brusikiewicz, dyrektor generalny Thai Wok;
- Wissam El Habre, Pierre Abi Nader, Anas Adi, właściciele i współtwórcy Amar Beirut;
- Jędrzej Franek, COO & Co-founder FoodBandits;
- Piotr Dorak, współzałożyciel Nocny Market i Lunapark, współtwórca klubokawiarni Hocki Klocki.


Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Czy marketing restauracji jest drogi? – Bartosz Rybarczyk – współwłaściciel Panowie od Marketingu;
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Daj się znaleźć – Rafał Miazga, Owner True Story;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Ustawa o SUP – jakie kroki podjąć? – Adrian Golonka, Co-founder i CEO TakeCup!;
- SZEF KUCHNI – Śniadania – klasyczny bufet, a może element gust experiance? – Agnieszka Dąbrowska, prezes zarządu Portfel Inwestycyjny Apartamenty i Hotele;
- SZEF KUCHNI – Wołowina w roli głównej – Michał Wawro, generalny szef kuchni Zdrowa Krowa;
- SZEF KUCHNI – Sezon na sezon – szef kuchni Michał Miernik.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.