Maxipizza: prawie 800 tys. zł przychodów

Udostępnij artykuł

Zysk z działalności operacyjnej ukształtował się na poziomie 39 mln zł (75 tys. zł straty w I kw. ub.r.). – Spółka znacząco poprawiła wyniki finansowe w porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Jest to rezultatem konsekwentnej realizacji przyjętej przez zarząd strategii polegającej na drobiazgowej kontroli kosztów, przemyślanym doborze nowych lokalizacji, koncentracji na dostarczaniu klientom produktów maksymalnie wysokiej jakości oraz serwisu na najwyższym możliwym poziomie. Wskazane działania pozwalają spółce nie tylko pozyskiwać nowych klientów, ale stabilnie utrzymywać stałych klientów gwarantujących uzyskanie zamierzonego poziomu zamówień, pozwalającego osiągnąć rentowność prowadzonej działalności. Istotną rolę odgrywa również uruchamianie nowych placówek sieci działających w oparciu o zasadę franczyzy, co pozwala uzyskiwać dodatkowe przychody z tytułu opłat licencyjnych – podał zarząd w raporcie kwartalnym.

– Spółka prowadzi aktywne działania mające na celu pozyskanie nowych franczyzobiorców oraz powiększenie sieci pizzerii funkcjonujących pod marką Maxipizza. W marcu 2010 roku spółka zawarła umowę najmu lokalu użytkowego o powierzchni 210 mkw. w centrum Rzeszowa z zamiarem uruchomienia w nim franczyzowej działalności gastronomicznej. Otwarcie pizzerii w Rzeszowie planowane jest w drugim kwartale 2010 r. Spółka nie wyklucza kolejnych uruchomień lokali franczyzowych w najbliższej przyszłości – komentuje zarząd. Oprócz tego, w drugiej połowie kwietnia spółka poinformowała o zawarciu umowy najmu lokalu gastronomicznego o powierzchni 190 mkw. w centrum Katowic.

Maxipizza SA powstała w 2002 roku w Kielcach. Na giełdzie NewConnect notowana jest od lutego 2008 roku. Obecnie spółka prowadzi pięć pizzerii: w Krakowie Sosnowcu, Kielcach, Tychach i Świętochłowicach. Trzy z nich ruszyły w 2009 roku.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.05.2010
Aktualizacja: 20.05.2010