W skład zestawu będzie wchodzić 20 sztuk McNuggets z trzema dowolnymi sosami, dwa opakowania średnich frytek oraz dwa dowolne średnie napoje. Cena zestawu to 23 zł. Zestaw będzie w sprzedaży od 2 czerwca do dnia zakończenia Mistrzostw, tj. do 11 lipca 2010 r. Ponadto od 2 do 23 czerwca lub do wyczerpania zapasów do każdego zestawu powiększonego będzie dodawana puszka Coca Coli Zero gratis. Oferta promocyjna dotyczy również śniadań. McDonald’s będzie prowadził promocję nowych produktów w miejscu sprzedaży w postaci materiałów POS.
Jak już podawaliśmy, McDonald’s został także sponsorem piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 roku, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie. Firma podpisała umowę z europejską federacją do 2017 roku, co oznacza, że będzie także sponsorem mistrzostw w 2016 roku.
McDonald’s uplasował się na szóstym miejscu w rankingu najcenniejszych marek świata przeprowadzonym przez Millward Brown. Warta jest ona nieco ponad 66 mld dol., choć wskaźnik ten spadł od zeszłego roku o 1 proc.
Firma McDonald’s zarobiła w I kwartale 2010 roku 1,09 mld dol. Zysk w skali roku nie zmienił się znacząco, w I kwartale 2009 roku wyniósł 979,5 mln. Najważniejszą informacją dla spółki jest wzrost przychodów o 10 proc. w skali roku do poziomu 5,61 mld dol. W I kwartale 2010 r. globalna sprzedaż McDonald’s wzrosła o 4,2 proc. – największe wzrosty sieć zanotowała w Europie (4,2 proc.), a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce (wzrost o 5,7 proc.).
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 239 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 13 500 osób. 100 z nich to obiekty prowadzone przez 49 licencjobiorców.