Beyond Meat będzie preferowanym dostawcą roślinnego mięsa do McPlant. Dodatkowo firmy będą współpracować, aby wspólnie opracować kurczaka, wieprzowinę oraz jajka na bazie roślin. Umowa została zawarta na trzy lata.
Nasz nowy produkt McPlant ma na celu zapewnienie klientom większego wyboru – powiedziała Francesca DeBiase, wiceprezes i dyrektor ds. dostaw w McDonald’s. – Cieszymy się, że możemy współpracować z Beyond Meat, aby wprowadzać innowacje w tej przestrzeni. Zawarcie tej strategicznej umowy jest ważnym krokiem na naszej drodze do dostarczania naszym klientom pysznych, wysokiej jakości roślinnych pozycji menu.
Jesteśmy dumni, że możemy zawrzeć tę strategiczną, globalną umowę z McDonald’s. To kamień milowy dla Beyond Meat – powiedział Ethan Brown, założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat. Połączymy siłę szybkiego i nieustępliwego podejścia Beyond Meat do innowacji z siłą globalnej marki McDonald’s. Tak, aby wprowadzić pożądane, nowe produkty roślinne, które pokochają konsumenci.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.