Mercure Kraków Stare Miasto promuje lokalność

Udostępnij artykuł

W ramach 50. urodzin marki Mercure, zespół krakowskiego obiektu zaprasza gości do wspólnego odkrywania i doświadczania bogactw regionu. W związku z tym hotel przygotował wydarzenie połączone z celebrowaniem tej okazji w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

W ramach programu marki Mercure – Discover Local, goście Mercure Kraków Stare Miasto mają okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Aby było to możliwe, hotel kultywuje relacje z lokalnymi partnerami i dostawcami.

Aspiracją Mercure Kraków Stare Miasto jest pokazanie, jak marka Mercure inspirowana jest lokalną tradycją i kulturą. Chcemy, aby nasz hotel uczestniczył w budowaniu świadomości gości na temat miasta, które odwiedzają. Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych regionem, rozsmakować się w autentycznej kuchni, a także celebrować lokalne obyczaje. Chcemy opowiadać i ukazywać nasze powiązania z miejscem, w którym jesteśmy. Wszystko po to, aby angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w Krakowie i doświadczenia szeregu, powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności – podkreśla Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

Nieprzypadkowo, na miejsce spotkania z partnerami biznesowymi hotelu wybrano ikoniczne miejsce na mapie Krakowa – Teatr im. Juliusza Słowackiego. Ten eklektyczny budynek, zaliczany do najcenniejszych zabytków architektury teatralnej w Europie, położony zaledwie 5 minut spacerem od Mercure Kraków Stare Miasto. Działający nieprzerwanie od 1893 roku teatr mieści jedną z najsłynniejszych oraz najbardziej zasłużonych polskich scen teatralnych.

Artystyczną ofertą i głośnymi spektaklami wzbogacamy turystykę kulturalną Krakowa. Nasz Teatr jest przestrzenią kreowania sztuki, a także miejscem przyjaznym dla biznesu. Cieszymy się zatem, że nasz partner z sąsiedztwa – Hotel Mercure Kraków Stare Miasto docenia unikatowość naszego Teatru – jego prestiż i możliwości aranżacyjnedodaje Edyta Sotowska-Śmiłek, zastępca dyrektora Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

Prywatne wydarzenie pod hasłem „money can’t buy experience” przeniosło zaproszonych gości do tajemnego świata teatru. Wspólnie z aktorką Agnieszką Judycką odkryto niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie – kulisy, sznurownię i garderobę Ludwika Solskiego, by znaleźć się po chwili na deskach Dużej Sceny i podziwiać z bliska zjawiskową Kurtynę Siemiradzkiego. W westybulu wysłuchano również wielu anegdot z życia teatru, a nawet kilku mrocznych historii. Dowiedziano się także, dlaczego aktorzy nie zostają w budynku teatru po północy… Zaproszeni goście wcielili się również w rolę widzów podczas dedykowanej hotelowi części artystycznej.

Szef kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto – Maciej Pluta wraz z zespołem zaskoczył przybyłych gości specjalnie przygotowaną selekcją menu cocktailowego, które dla spójności doświadczeń zainspirowane zostało galicyjską kuchnią dworską. Na stołach nie zabrakło lokalnych ryb i raków, a także mięsiw takich jak jeleń czy królik oraz propozycji wegetariańskich oraz wegańskich.

Źródło: Accor

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.06.2023
Aktualizacja: 22.06.2023