Mercure Warszawa Centrum z nowymi menadżerkami

Udostępnij artykuł

Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje kadrę. Do zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager, a także Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.

Evgeniya Jędruszek i Joanna Tymińska Mercure Warszawa Centrum
Evgeniya Jędruszek i Joanna Tymińska – Mercure Warszawa Centrum

Evgeniya Jędruszek – biografia

Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju, a także ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafe, który stworzyła w oparciu o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.

Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach recepcji, rezerwacji, sprzedaży, służby pięter oraz gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum, a także Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

Joanna Tymińska – biografia

Na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western, a także Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli kierownika działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

Źródło: Accor

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 17.08.2022
Aktualizacja: 17.08.2022