Motel One Warszawa-Chopin jest nie tylko wyjątkowo stylowy, lecz także przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju. O szacunku dla ludzi i planety świadczą również przyjazne dla skóry i środowiska produkty kosmetyczne, opracowane wraz z partnerem ADA Cosmetics specjalnie dla tej grupy hotelowej.

Motel One Warszawa-Chopin wyróżnia się eleganckim wystrojem wnętrz, najlepszymi cenami i uprzejmą obsługą. Tak jak w przypadku wszystkich hoteli grupy hotelowej również tutaj ochrona klimatu i zrównoważony rozwój awansowały do rangi motywów przewodnich. W maju 2022 roku Grupa Motel One za swoje zaangażowanie zdobyła nawet nagrodę „Sustainability Champions”. Uzyskując tytuł „szczególnie zrównoważonej firmy” w kategoriach hoteli budżetowych i premium. Zgodnie z powyższym aż po łazienkę hotelową zwraca uwagę nie tylko na wzornictwo, lecz również na czynnik zrównoważonego rozwoju. Zwłaszcza w zakresie oferowanych tam produktów do pielęgnacji ciała grupa hotelowa ma jasne wyobrażenia: powinny być pod każdym względem dobre dla gości jak i środowiska, a jednocześnie mieć wyraźne optyczne znamiona motelu.
We współpracy z ADA Cosmetics powstały płyn do mycia rąk o zapachu kwiatu lipy i miętowy płyn do mycia ciała i włosów, certyfikowane znanymi znakami ekologicznymi Ecocert i Cosmebio. Każdy szczegół dopasowano do stylu hotelu, aż po świeży, rewitalizujący zapach hotelowych kosmetyków. Są prezentowane w atrakcyjnych dozownikach wielokrotnego napełniania z pompką, etykietowanych zgodnie z tożsamością wizualną grupy hotelowej. Dozowniki wykonano ekologicznie z przetworzonego PET i dlatego można je włączyć do ponownego obiegu surowca w sposób przyjazny dla środowiska.
Współpraca hotelu z firmą
Nieprzypadkowo Motel-One oddał tworzenie swoich kosmetyków w doświadczone ręce ADA Cosmetics. Producent jest pionierem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i jak dotychczas jedyną firmą w branży z certyfikatem Cradle-to-Cradle. Dlatego zleceniodawcy mogą być pewni, że ich własne standardy jakości i zrównoważonego rozwoju – a tym samym ich renoma – zostaną zachowane.
Najlepszym wskaźnikiem sukcesu produktu jest jednak reakcja gości. A ta jest niezmiennie pozytywna. Całość postrzegana jest jako nowoczesna i spójna. Również fakt oznakowania kosmetyków naturalnych renomowanymi ekologicznymi znakami jakości przyczynia się do wzrostu zaufania gości. Obecnie mogą oni również nabyć w recepcji te produkty kosmetyczne do użytku domowego.

Fot. Motel One
Źródło: Ada

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.