Natura Tour: kolejna próba sprzedaży ośrodków

Udostępnij artykuł

OW Wodnik leży na terenie o powierzchni 3,76 ha i składa się m.in. z: 38 drewnianych domków 4-5 osobowych, świetlicy, placu zabaw, boiska do gry w siatkówkę, wypożyczalni sprzętu wodnego oraz parkingu. Cena wywoławcza wynosi 2,2 mln zł (w poprzednich próbach sprzedaży cena była wyższa i osiągała nawet 3,3 mln zł). Jest to trzeci przetarg na zbycie tej nieruchomości.

OW Smerek zajmuje działki o łącznej powierzchni 4,27 ha. W skład obiektu wchodzą m.in.: budynek wczasowy (2,12 tys. mkw.), budynek wczasowo-rekreacyjny (z krytym basenem) o łącznej powierzchni 1,87 tys. mkw. oraz kilka domków wczasowych. Dodatkowo spółka chce sprzedać nieruchomość niezabudowaną sąsiadującą z ośrodkiem o powierzchni 2,81 ha. Cena wywoławcza za całość wynosi 3,8 mln zł, w tym 3,13 mln zł za OW Smerek, a 676 tys. zł za nieruchomość. Jest to piąta próba sprzedaży tych dwóch obiektów. W pierwszych przetargach cena za sam ośrodek oscylowała w granicach 4 mln zł.

Zainteresowani nabyciem nieruchomości mogą zgłaszać się do 2 lipca 2010 roku.

Jak już pisaliśmy, w ostatnich miesiącach firma ogłosiła przetargi na sprzedaż kilku ośrodków: w Cisnej w Podkarpackiem, w Iławie (woj. warmińsko-mazurskie) oraz w Firleju (woj. lubelskie) i Karpaczu (woj. dolnośląskie). Sprzedaż ośrodków związana jest z reorganizacją struktury Natura Tour, a nie z likwidacją podmiotu.

KPTW Natura Tour Sp. z o.o. organizuje wyjazdy zorganizowane (np. kolonie, wycieczki, konferencje) oraz indywidualne. Firma prowadzi ponad 20 ośrodków nad polskim morzem, w górach oraz w innych atrakcyjnie położonych regionach Polski. Firma jest trzykrotnym laureatem programu Solidna Firma oraz ma wdrożony certyfikat ISO 9001:2000. W ofercie firma proponuje liczne atrakcje. I tak, od dnia 1 kwietnia 2010 r. uruchomiona została możliwość rezerwacji oferty przez internet.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.06.2010
Aktualizacja: 07.06.2010