Nicole Chojnicka, Hotel Bristol: Zaproszenie do świata hotelarstwa

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Projekt HerStory – flagowy program Fundacji Girls Future Ready we współpracy z warszawskim Hotelem Bristol dobiegł końca. Finałem było wydarzenie zorganizowane przez laureatkę programu Patrycję Skowrońską w postaci panelu dyskusyjnego „Szklany sufit – czy już go rozbiłyśmy?”. Z ramienia Hotelu Bristol mentorką została Nicole Chojnicka – Managerka HR.

Nicole Chojnicka, Hotel Bristol

Co dla Ciebie – jako kobiety pracującej w hotelarstwie – oznaczał udział w tym programie? Jak wpłynął na Ciebie?

Udział w projekcie HerStory jako mentorka był i nadal jest dla mnie bardzo dużym przeżyciem zawodowo i prywatnie. Z siecią Marriott International, do której należy warszawski Hotel Bristol, jestem związana prawie 10 lat i gdy zaczynałam swoją przygodę z hotelarstwem nigdy nie przeszło mi przez myśl, że doświadczę tak wyjątkowej roli, mając okazję dumnie reprezentować nasz Hotel. Przyznam, że jest to dla mnie niesamowicie satysfakcjo­nujące podsumowanie dekady pracy w tak ekscytującej branży. W przyszłości na pewno nie chcę zwalniać – ten program dał mi mnóstwo nowej energii i chęci na realizowanie kolejnych pro­jektów.

Nicole Chojnicka o pracy z Nicole Chojnicka

Jakie było Twoje założenie w kontekście pracy z mentee? Jakie głównie umiejętności, wiedzę chciałaś jej przekazać?

Moim głównym celem od samego początku było zaproszenie Patrycji w świat hotelarstwa takiego, jakiego ja pokochałam od samego początku – opartego na współpracy z ekspertami w swoich dziedzinach, skupionego na pełnym profesjonalizmie i satysfakcji z tego co się robi. Bardzo mi zależało, aby poznała hotel dosłownie od podszewki – dlatego zanim faktycznie rozpoczęłyśmy planowanie eventu, zorganizowałam szereg spotkań z moimi współpracownikami, aby Patrycja miała okazję poznać historię i organizację hotelu z wielu perspektyw. Dla mnie kluczem do sukcesu w hotelarstwie jest zrozumienie, że hotel to organizm, w którym każdy dział odgrywa ogromną rolę w realizowaniu celów biznesowych; nie ma lepszych i gorszych – każdy dokłada swoją cegiełkę w osiąganiu sukcesu. Z umiejętności miękkich chciałam przede wszystkim podkreślić rolę efektywnej komunikacji, wspólnego poszukiwania najlepszych rozwiązań, wielokrotne negocjacje, postawę wzajemnego szacunku.

Projekt HerStory – podsumowanie

Które momenty podczas projektu sprawiły Ci najwięcej satysfakcji?

Przyznam, że cały projekt dał mi wielką satysfakcję. Od pierwszych spotkań i wprowadzania Patrycji w świat hotelarstwa, po końcowy efekt, którym była realizacja eventu Afternoon Tea z okazji Dnia Kobiet. Jeżeli miałabym wyodrębnić jeden moment, to wskazałabym ten, w którym zobaczyłam Patrycję gotową i zmobilizowaną pół godziny przez rozpoczęciem wydarzenia – widziałam w jej oczach, że jesteśmy dokładnie w tym miejscu, w którym obie chciałyśmy być od kilku miesięcy. Wspaniale było czuć, że event jest owocem wielu godzin spotkań, telefonów i wiadomości. Jestem dumna z Patrycji, że tak świetnie sobie poradziła dosłownie z każdym wyzwaniem, które jej daliśmy oraz takimi, które pojawiały się niespodziewanie w trakcie realizacji projektu.

Czego nauczyłaś się od Patrycji? W jakich obszarach była i jest dla Ciebie inspiracją?

Przede wszystkim Patrycja zachwyciła mnie swoją pozytywną energią, umiejętnością nawiązywania relacji i świetną organizacją pracy. Zdecydowanie zainspirowała mnie pewnością siebie i podejmowaniem się wyzwań, nieważne jak stresujących. Przyznam, że wyciągnęłam z naszej współpracy wiele przemyśleń i motywacji do rozwoju, nasza relacja była od początku bardzo owocna i oparta na otwartej rozmowie, dzieleniu się przemyśleniami i doświadczeniem.

Women Power, czyli…

Women Power – jak możesz zdefiniować to hasło? Na czym ma polegać ta siła/moc w kontekście pracy w ramach hotelowych struktur?

To niezwykle szeroki temat, który sądzę, nie ma jednej definicji. Dla mnie Women Power to głównie dwa aspekty – z jednej strony…Cały wywiad publikujemy w Świat Hoteli marzec-kwiecień 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treści

świat Hoteli marzec-kwiecień 2024

Rozmawiała Karolina Stępniak

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.