Nowa strona internetowa KFC

Udostępnij artykuł

– Na podjęcie decyzji o odświeżeniu naszego serwisu złożyło się kilka czynników – mówi Maciej Jędrychowski z działu marketingu KFC. – Chcieliśmy przede wszystkim, aby strona jeszcze lepiej obrazowała charakter naszych restauracji. Zdjęcia pełne barw i pozytywnej energii idealnie oddają klimat jaki tu panuje, a jednocześnie pokazują, że jest to miejsce sprzyjające wielu różnym okazjom, zarówno lunchom z kolegami z pracy, spotkaniom przy kawie, jak i wspólnym wypadom z przyjaciółmi – dodaje.

Nowa odsłona strony pozwoliła na lepsze wyeksponowanie menu dostępnego w restauracjach KFC. Oprócz zdjęć, internauci znajdą również szczegółowe informacje na temat wartości odżywczych poszczególnych produktów. Wprowadzone zmiany objęły także nawigację serwisu tak, aby była ona jeszcze bardziej intuicyjna dla użytkowników i pozwalała na szybszy dostęp do interesujących informacji. Odświeżony serwis KFC posiada również zupełnie nową zakładkę „Newsroom”, gdzie znajdują się bieżące informacje o różnorodnych akcjach, w jakie marka KFC jest zaangażowana oraz działaniach, jakie prowadzi.

Nowa odsłona serwisu KFC przygotowana została przez agencję Genero.

Obecnie w Polsce działa około 110 lokali sieci KFC. Marka zadebiutowała w naszym kraju w 1993 roku, otwierając restaurację w Warszawie. W Europie Środkowo-Wschodniej KFC rozwijana jest przez firmę AmRest Holdings SE. Łącznie spółka prowadzi ponad 220 restauracji tej marki w sześciu państwach – Polsce, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii i na Węgrzech. Według globalnego raportu Millward Brown, marka KFC warta jest 7,15 mld dol. (wzrost o 6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym).

 

Opublikowano: 16.06.2010
Aktualizacja: 16.06.2010