Nowości Gastronomiczne – nowy numer już na rynku!

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).

Nowosci-Gastronomiczne-pazdziernik-listopad-2022-stos
Nowości Gastronomiczne październik-listopad 2022

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Justyna Kosmala, współwłaścicielka Charlotte, Wozownia Bar, Lupo;
  • Maciej Nowaczyk, właściciel La Maddalena Wrocław;
  • Ofka Piechniczek, współwłaścicielka Śląska Prohibicja, Morski Zając;
  • Paweł Gurgul, prezes Maczfit;
  • Andrzej Sawka, szef kuchni Restauracji Bergo by Mateusz Gessler w Mercure Hotel Szklarska Poręba.

Dodatkowo relacja z naszego wydarzenia – XX Food Business Forum 2022.  Gabriela Skonieczna i Bogusław Habrat właściciele Restauracji Zielona w Łodzi, Emil Oleś F&B Manager Novotel Wrocław Centrum.

Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I PROMOCJA – Influencerzy – czy warto współpracować– Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni;
  • MARKETING I PROMOCJA – #Instareels – zrolowana rzeczywistość – Zuzanna Krasnodębska, CEO Agencja Snygg Studio;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Restauracja hotelowa – jak się wyróżnić? – Katarzyna Westrych-Pavy, współwłaścicielka 370 Studio;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o Tennessee.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE październik-listopad 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.11.2022
Aktualizacja: 04.11.2022