O trendach na rynku pracy podczas XV Food Business Forum

Udostępnij artykuł

Agnieszka Czanecka posiada ponad 10 lat doświadczenia w obszarze HR Consultingu. Specjalizuje się w działaniach identyfikacji i rozwoju potencjału pracowników. Swoją karierę rozpoczęła od rekrutacji menedżerów średniego i najwyższego szczebla, aby następnie zająć się projektami obejmującymi m.in. rozwój zespołów, budowanie zaangażowania, wyłanianie i kształcenie liderów, realizację Assesment i Development Centre, planowanie oraz wdrażanie procesów oceny pracowników, systemów kompetencyjnych. Obecnie wspiera również organizacje w obszarze wdrażania polityki personalnej, planowania struktur organizacyjnych i działań rozwojowych. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. A.Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również szkołę trenerów w ramach Akademii Norman Benett, a później również kurs coachingowy, uzyskując dyplom Business Coacha z międzynarodowym certyfikatem EMCC (European Mentoring and Coaching Council).

Dorota Hechner posiada kilkuletnie doświadczenia w branży doradztwa personalnego. Swoją karierę w rekrutacji rozpoczęła prowadząc projekty międzynarodowe, między innymi na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii. W ramach Hays Poland specjalizuje się w rekrutacji w obszarach Retail & Hospitality, odpowiadając za realizację projektów na stanowiska sprzedażowe i marketingowe dla różnych sektorów biznesu. W poszukiwaniu najlepszych Kandydatów duży nacisk kładzie na metodę direct search, umożliwiającą dotarcie do najbardziej wykwalifikowanych, doświadczonych osób. Aktywnie uczestniczy również w projektach z obszaru HR Consulting, takich jak Assesment i Development Centre oraz market mapping. Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Europeistyka oraz studiów magisterskich w zakresie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

SUPPLIER OF THE YEAR 2017
PRESTIŻ • ZAUFANIE ODBIORCÓW • SUKCES SPRZEDAŻOWY
– kliknij po szczegóły –

Ogromnym zainteresowaniem Uczestników, Sponsorów, Wystawców oraz Kupców z niezależnych lokali i sieci gastronomicznych cieszy się każda edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów. To tylko tu, raz w roku, ze wszystkich zakątków Polski zjeżdżają się właściciele oraz wybitni praktycy i eksperci, aby uczestniczyć w swoim ulubionym wydarzeniu. Już po raz szósty na zakończenie Food Business Forum, podczas uroczystej kolacji i Gali nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards.

Właścicielom lokali gastronomicznych, restauracji i punktów gastronomicznych, które przystąpią do konkursu Food Business Awards 2017 (całkowicie za darmo!) przysługują DARMOWE ZAPROSZENIA do udziału w całym wydarzeniu XV Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum 2017.
 

REGULAMIN, FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
FOOD BUSINESS AWARDS 2017
– kliknij po szczegóły

Uczestnictwo zagwarantuje Państwu:
● zdobycie wiedzy o sprawdzonych sposobach na rozwój biznesu
● możliwość dyskusji z najwybitniejszymi praktykami i ekspertami
● kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów
● indywidualne spotkania z dostawcami oraz zapoznanie się z ich najbardziej aktualną ofertą
● lunch w restauracji The Olive w Sheraton Warsaw Hotel
● udział w uroczystej kolacji z Galą konkursową Food Business Awards 2017
● obecność na najważniejszym w roku spotkaniu przedstawicieli branży
● zimne i ciepłe napoje oraz przekąski przez cały dzień

!!! TYLKO U NAS 20 LAT TRADYCJI I ZAUFANIA !!!

POZIOM MERYTORYCZNY, JAKOŚĆ WYDARZENIA ORAZ LICZBA POTWIERDZONYCH KUPCÓW I RESTAURATORÓW GWARANTOWANA PRZEZ BROG MARKETIG – PLATFORMĘ MEDIÓW SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI B2B – WYDAWCĘ CZASOPISM NOWOŚCI GASTRONOMICZNE, ŚWIAT HOTELI, SWEETS & COFFEE, WWW.HORECANET.PL, A TAKŻE ORGANIZATORA NAJWAŻNIEJSZYCH W POLSCE SPOTKAŃ PROFESJONALISTÓW: FORUM PROFIT HOTEL, SWEETS & COFFEE FORUM, FORUM PETROTREND.

– To jedyna w Polsce, oryginalna i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki wieloletniej tradycji udaje nam się stworzyć najlepsze, także organizacyjnie, wydarzenie gastronomiczne w tym kraju  – powiedział Rafał Madyński, dyrektor marketingu, BROG Marketing.


Dzięki takim imprezom cyklicznym  jak Food Business Forum mogą spotykać się ludzie z różnych biznesów oraz form aktywności gastronomicznej mając możliwość wymiany doświadczeń, a także posłuchania restauratorów, którzy odnieśli spore sukcesy w tej branży.

Krzysztof Janiszewski
współwłaściciel Senses Restaurant (Zdobywcy Gwiazdki Michelin)


Jestem pod wrażeniem organizacji tego wydarzenia. Widzę naprawdę duży profesjonalizm. Podczas Food Business Forum spotykają się przedstawiciele z bardzo różnych obszarów rynku gastronomicznego.

Bartek Kraciuk
współwłaściciel Grupy Warszawa

 

Już drugi rok z rzędu jesteśmy na Food Business Forum i bierzemy udział w Business Speed Dating. Dla nas jest to doskonała okazja do poznania się z potencjalnymi klientami i porozmawiania z nimi – bardzo krótko i konkretnie.
Wbrew pozorom 4 minuty są bardziej efektywne niż długie przygotowania do spotkań.

Rafał Spiżewski
kierownik ds. kanału AFH Żywiec Zdrój
 

 WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Organizatorem jest BROG Marketing – platforma mediów skutecznej komunikacji B2B, właściciel czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG Marekting
Adam Stępniak
szef zespołu sprzedaży rynku gastronomicznego
tel.: 664 463 069, 22 290 66 11
[email protected]