ORZO otwiera lokal na Powiślu

Udostępnij artykuł

Szósty lokal zielonej sieci restauracji z cocktailbarem otworzy się jeszcze latem na warszawskim Powiślu. Po pandemicznym spowolnieniu rynku, ORZO wraca na drogę dynamicznego rozwoju. Trwają prace nad kolejnymi restauracjami w najlepszych polskich lokalizacjach, a także systemem franczyzy.

Pandemia i lockdowny spowolniły rozwój wielu firm gastronomicznych. Restauracje wciąż zmagają się ze skutkami zamknięć i ograniczeń. Dynamiczny rozwój rynku i rekordowe obroty pozwalają już jednak myśleć o powrocie do szybkiego rozwoju i planów wielu otwarć w najmodniejszych lokalizacjach typu „high-street” oraz w wielofunkcyjnych kompleksach rozrywkowych.

W ostatnim czasie udało nam się pozyskać najwyższej klasy specjalistów, a także wzmocnić organizacyjnie. Ostatni rok był dla nas czasem optymalizacji procesów biznesowych, również wysiłku na rzecz premiumizacji naszych produktów i usługi. Obrana strategia zakłada też rozwój sieci franczyzowej, o której będziemy informować rynek niebawem. Pracujemy nad możliwością rozwoju systemu kilkudziesięciu lokali na przestrzeni kilku lat mówi Piotr Kwaśniewski, CEO sieci ORZO.

Filary obecnej oferty ORZO to kulinarne przeboje „funky kitchen”, karta cocktaili autorstwa utytułowanego Marcina Kruka, weekendowe śniadania, zielone wnętrza pełne roślin NASA oraz autorskie playlisty w nowoczesnym stylu etno. 

Rekordowe obroty wynikają z wyjątkowej i dopracowanej oferty ORZO połączonej ze świadomą pracą nad jakością całości doświadczenia gości w restauracji. To dowód słuszności strategii dynamizacji rozwoju i kolejnych otwarć. Dla nowych lokalizacji w kolejnych miastach ORZO będzie świetnym źródłem ruchu oraz wizerunkowym filarem –dodaje Maciek Żakowski odpowiedzialny za markę ORZO i jej marketing realizowany przez agencję PLANOIA.

Dokładna lokalizacja szóstego ORZO ogłoszona zostanie na kilka dni przed otwarciem. Powstające lokalizacje, które zostaną otwarte w 2023 roku i w latach 2024-2025 zostaną podane do publicznej wiadomości w późniejszym terminie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 21.07.2022
Aktualizacja: 21.07.2022