Pijalnie Czekolady Wedla: nowe desery w menu

Udostępnij artykuł

Wśród czekolad do picia nowe kompozycje smakowe to egzotyczne mango i maracuja. Propozycję deseru stanowi „marcepanowa pokusa", czyli połączenie wiśni z wedlowską klasyczną czekoladą i marcepanem, przybrane bitą śmietaną i płatkami migdałowymi. Nowa oferta deserów lodowych to kompozycje sorbetów oraz dedykowane dzieciom – "krówkowe szaleństwo".

Pijalnie Czekolady Wedla nie są jedyną siecią, która promuje sezonowe promocje. Lekkie koktajle na bazie mrożonej, prawdziwej belgijskiej czekolady i kawy, jogurtów lub świeżego soku z pomarańczy wprowadza marka pijalni kawy i czekolady Mount Blanc. Lodziarnio-kawiarnie Grycan sprzedają nowe lodowo-jogurtowe desery promowane pod nazwą "Wiosenne Ambrozje" oraz naturalne owocowe sorbety. Również sieć Coffeeheaven wprowadziła nowości. Na tę ofertę składają się mrożone napoje owocowe froothies w trzech smakach promowane hasłem "Summer in the city". Niegorszy jest Starbucks, który promuje mrożone kawy.

Rynkowi specjaliści uważają, że promocje i sezonowe "odświeżanie" menu budują lojalność, gdyż przekonują wymagających klientów do innowacyjności sieci kawiarni i sprawiają, że zadowoleni z oferty odwiedzają lokal ponownie.

Pijalnie Czekolady E.Wedel to koncept łączący działalność restauracyjno-kawiarnianą wraz z częścią sklepową. Lokale sieci działają w takich miastach, jak: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Sopot, Wrocław, Białystok, Łódź, Nałęczów. Biuro firmy mieści się w Krakowie. Według KRS, firma ma czterech udziałowców, którymi są osoby fizyczne (w tym obecny prezes Henryk Boryka oraz były – Wojciech Padjas).

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.06.2010
Aktualizacja: 07.06.2010