Wśród czekolad do picia nowe kompozycje smakowe to egzotyczne mango i maracuja. Propozycję deseru stanowi „marcepanowa pokusa", czyli połączenie wiśni z wedlowską klasyczną czekoladą i marcepanem, przybrane bitą śmietaną i płatkami migdałowymi. Nowa oferta deserów lodowych to kompozycje sorbetów oraz dedykowane dzieciom – "krówkowe szaleństwo".
Pijalnie Czekolady Wedla nie są jedyną siecią, która promuje sezonowe promocje. Lekkie koktajle na bazie mrożonej, prawdziwej belgijskiej czekolady i kawy, jogurtów lub świeżego soku z pomarańczy wprowadza marka pijalni kawy i czekolady Mount Blanc. Lodziarnio-kawiarnie Grycan sprzedają nowe lodowo-jogurtowe desery promowane pod nazwą "Wiosenne Ambrozje" oraz naturalne owocowe sorbety. Również sieć Coffeeheaven wprowadziła nowości. Na tę ofertę składają się mrożone napoje owocowe froothies w trzech smakach promowane hasłem "Summer in the city". Niegorszy jest Starbucks, który promuje mrożone kawy.
Rynkowi specjaliści uważają, że promocje i sezonowe "odświeżanie" menu budują lojalność, gdyż przekonują wymagających klientów do innowacyjności sieci kawiarni i sprawiają, że zadowoleni z oferty odwiedzają lokal ponownie.
Pijalnie Czekolady E.Wedel to koncept łączący działalność restauracyjno-kawiarnianą wraz z częścią sklepową. Lokale sieci działają w takich miastach, jak: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Sopot, Wrocław, Białystok, Łódź, Nałęczów. Biuro firmy mieści się w Krakowie. Według KRS, firma ma czterech udziałowców, którymi są osoby fizyczne (w tym obecny prezes Henryk Boryka oraz były – Wojciech Padjas).