Power to drive na stacjach Shell

Udostępnij artykuł

Obecnie nowa wizualizacja jest wdrażana na wszystkich stacjach benzynowych Shell w Polsce. Agencja Albert Lumberjacker stworzyła nazwę sieci, hasło, logotyp oraz wizualizację całego konceptu. Hasło promujące, które pojawi się na banerach przy stacjach Shella brzmi "Kieruj się smakiem".

Shell to światowa grupa firm energetycznych i petrochemicznych. Dzisiaj w Polsce funkcjonuje prawie czterysta stacji Shell. Sieć barów szybkiej obsługi będzie działała w ramach sementu retail, który obejmuje sieć stacji i sklepów oferujące pełną gamę usług – od sprzedaży paliwa po myjnie oraz działalność gastronomiczną.

Największe sieci gastronomiczne obecne na lub przy stacjach paliw to:

1. Stop Cafe i Stop Cafe Bistro (należy do PKN Orlen),
2. Wild Bean Cafe (obecne na stacjach BP),
3. McDonald’s,
4. Leśne Runo,
5. Autogrill.

Do otwarcia pierwszych restauracji przy stacjach paliw przygotowuje się również sieć barów kanapkowych Subway.

Jak już pisaliśmy, według Krzysztofa Falęckiego, członka zarządu spółki Autogrill Polska (który w 2009 roku ogłosił podpisanie z Shellem umowy na budowę i zarządzanie czterema restauracjami przy autostradzie A4) krajowy rynek przystacyjnej gastronomii rozwija się bardzo intensywnie. Zaobserwować można szereg działań podejmowanych przez operatorów w kierunku poprawy jakości obsługi w przystacyjnych restauracjach. W praktyce oznacza to większy wybór w zakresie oferowanych w menu potraw, lepszą ich jakość, a także wysokie standardy obsługi i komfort w restauracjach.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.05.2010
Aktualizacja: 07.05.2010