Obecnie nowa wizualizacja jest wdrażana na wszystkich stacjach benzynowych Shell w Polsce. Agencja Albert Lumberjacker stworzyła nazwę sieci, hasło, logotyp oraz wizualizację całego konceptu. Hasło promujące, które pojawi się na banerach przy stacjach Shella brzmi "Kieruj się smakiem".
Shell to światowa grupa firm energetycznych i petrochemicznych. Dzisiaj w Polsce funkcjonuje prawie czterysta stacji Shell. Sieć barów szybkiej obsługi będzie działała w ramach sementu retail, który obejmuje sieć stacji i sklepów oferujące pełną gamę usług – od sprzedaży paliwa po myjnie oraz działalność gastronomiczną.
Największe sieci gastronomiczne obecne na lub przy stacjach paliw to:
1. Stop Cafe i Stop Cafe Bistro (należy do PKN Orlen),
2. Wild Bean Cafe (obecne na stacjach BP),
3. McDonald’s,
4. Leśne Runo,
5. Autogrill.
Do otwarcia pierwszych restauracji przy stacjach paliw przygotowuje się również sieć barów kanapkowych Subway.
Jak już pisaliśmy, według Krzysztofa Falęckiego, członka zarządu spółki Autogrill Polska (który w 2009 roku ogłosił podpisanie z Shellem umowy na budowę i zarządzanie czterema restauracjami przy autostradzie A4) krajowy rynek przystacyjnej gastronomii rozwija się bardzo intensywnie. Zaobserwować można szereg działań podejmowanych przez operatorów w kierunku poprawy jakości obsługi w przystacyjnych restauracjach. W praktyce oznacza to większy wybór w zakresie oferowanych w menu potraw, lepszą ich jakość, a także wysokie standardy obsługi i komfort w restauracjach.