“Poznań za pół ceny”: oferty restauracji i hoteli

Udostępnij artykuł

Restauracje biorące udział w tegorocznej edycji programu "Poznań za pół ceny" opracowały specjalne menu dla wszystkich odwiedzających wielkopolską metropolię. Na gości czekać będą między innymi łosoś w imbirze, dzik w borówkach, pieczona kaczka czy creme brulee – wszystko 50 proc. taniej. Cena za danie główne w niektórych lokalach będzie niższa niz 10 zł.

Jeśli chodzi o hotele, to goście będą mieli w czym wybierać. Wśród 32 obiektów są zarówno luksusowe hotele (m.in. Sheraton z ceną 270 zł na pokój, jak i hostele, które oferują nocleg za 25 zł). Ze znanych lub sieciowych hoteli w akcji biorą udział: Quality Hotel System Poznan North (nocleg za 140 zł), Campanile (85 zł), HOT_elarnia (250 zł), IBB Andersia (310 zł), Mercure (194 zł), NH Hotel (220 zł), Novotel Centrum (144 zł) i Novotel Malta (127 zł).

– Tegoroczna promocja to już trzecia edycja programu "Poznań za pół ceny"”. Dwie poprzednie cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Jestem przekonana, że podobnie będzie w tym roku – mówi Katarzyna Nowaczyk, menedżer serwisu otoWakacje.pl. – Organizowane będą też darmowe wycieczki po Poznaniu, a swoje podwoje otworzą zamknięte zazwyczaj obiekty. Dwa razy tańsza oferta to dwa razy więcej atrakcji – dodaje.

Na turystów goszczących w tych dniach w stolicy Wielkopolski czekać będzie wiele atrakcji kulturalnych. Bardzo ciekawie zapowiada się jubileuszowy XXXV Jarmark Świętojański, zaś poznańskie Muzeum Narodowe zaprasza na wystawę „Chełmoński, Chmielewski, Witkiewicz". Z kolei fanów aktywnego wypoczynku z pewnością zainteresuje Luboński Rajd Rowerowo-Pieszy „Śladami Historii”.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.06.2010
Aktualizacja: 02.06.2010