Program Pets Friendly rozwijany jest przez LHG od pięciu lat. Dzięki niemu czworonożni goście własnościowych obiektów sieci w Polsce oraz krakowskiego Metropolo by Golden Tulip mogą korzystać z dedykowanych usług. Teraz na psy goszczące w hotelach LHG czeka karma od Doliny Noteci.

Rozwijając program Pets Friendly, dążymy do tego, by jak najlepiej przygotować nasze hotele na wizytę zwierzaków. Chcemy, by zarówno one, jak i ich opiekunowie zawsze czuli się u nas mile widziani. Aby ruszali w dalszą podróż bogatsi o wyłącznie miłe wspomnienia. Program jest dla nas również okazją do promowania dobrych praktyk i nowych trendów w opiece nad zwierzętami. Dzięki zapoczątkowanej przez jeden z naszych warszawskich hoteli współpracy z Doliną Noteci, wiodącym polskim producentem karmy dla zwierząt, psiaki goszczące w naszych hotelach w całej Polsce będą miały w najbliższym czasie okazję spróbować innowacyjnej karmy suszonej SUPERFOOD. Wzbogaciliśmy o nią pakiet powitalny Pets Friendly. Jesteśmy przekonani, że nasi czworonożni goście po prostu się w niej zakochają. A ich opiekunowie docenią jej pozytywny wpływ na samopoczucie i zdrowie swoich pupili – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Manager, Louvre Hotels Group.
Karma suszona SUPERFOOD to najnowsza linia produktowa w ofercie Doliny Noteci. Jej formuła opiera się na naturalnych surowcach dobranych tak, by dostarczyć psom wszystkich niezbędnych składników zdrowej i zbilansowanej diety.
Oferta gastronomiczna to nasze oczko w głowie. Chcemy, by nasze hotele były miejscami, gdzie goście mogą nie tylko dobrze wypocząć, ale także zdrowo i smacznie zjeść. Dzięki programowi Pets Friendly i współpracy z Doliną Noteci tyczy się to również zwierząt, które goszczą u nas wraz ze swoimi opiekunami – dodaje Danuta Marcinkowska.
Źródło: Louvre Hotels Group
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.